Chrille skrev:Hoppas på Sviestad. Det borde gå, men det är OTROLIGT mycket nu så vi får se.
Jag gjorde ju misstaget att jag skaffade mig ett liv(utöver RR) i höstas. Det får jag sota för nu.
Liv utan RR är ingenting värt

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Chrille skrev:Hoppas på Sviestad. Det borde gå, men det är OTROLIGT mycket nu så vi får se.
Jag gjorde ju misstaget att jag skaffade mig ett liv(utöver RR) i höstas. Det får jag sota för nu.
grandmaster skrev:jag tycker att ni lägger för stor vikt på att värma
tänk på all ljummen öl man måste sätta i sig för att de saknas ström!![]()
grandmaster skrev:jag tycker att ni lägger för stor vikt på att värma
tänk på all ljummen öl man måste sätta i sig för att de saknas ström!![]()
GSXR1100R skrev:Jag fick välja mellan ett liv & RR... valde jag rätt![]()
Chrille skrev:Jag gjorde ju misstaget att jag skaffade mig ett liv(utöver RR) i höstas.
Nyteknik skrev:Har du blivit Pappa?
Nyteknik skrev:Har du blivit Pappa?
oFFkeFF skrev:En bestämd regering är troligare.. Men Chrille lär ligga i farozonen för ovanstående också![]()
Chrille skrev:Nja, inget ont om tösen. Det är nog allt mitt eget val....
Chrille skrev:Distansförhållande är mord för ekonomin.
Nyteknik skrev:Bor hon i Sydney?
Nyteknik skrev:Nu överdriver du väl lite? Du har ju två varv att få lite värme i däcken innan starten. Och det måste vara flera skapligt snabba förare som inte använder däckvärmare.
De ä bar å åk!
Chris Ash skrev:Folk som jämnt och ständigt måste använda däckvärmare sätter grillor i huvudet på sig själv, det sätter sig i skallen och man tror man åker av om man inte har några. Ett startvarv efter inspektions+uppvärmningsvarv går såklart att åka skitfort utan däckvärmare.
Själv har jag inga värmare och har ingen tanke på att skaffa heller.
Chrille skrev:Det märker vi. Om ett par år kanske jag kommer tillbaka med full kraft....
oscar skrev:Det räcker med att vi skickar din avatarbild till dina svärföräldrar, sen är du nog tillbaka ganska snart!
Chrille skrev:Äsch då. Jag skickade den bilden till Stina igår och kärleken bara svallade. Kommentarer som "Har du fortfarande kvar den jäääävla hatten?" och "Fan vad glad jag är att jag inte kan följa med i år" övertygade mig om att det är äkta kärlek.
oscar skrev:.....
Du har dock lovat att du kör from Sviestad...
Sponsoravtal kan man påstå att dom redan har, Eva Gödke´s man är i uthyrningsbranschen så dom har redan nettopriser.....Chrille skrev:VA?!? SKa vi bojkotta de tävlingar som vi har slitit hela förra säsongen för att få till skott?? Det är väl att skjuta sig i foten om något?
Det är bara ett par år sen som vi hade med egna elaggregat när vi tävlade på Sviestad och det var inte kul då heller, men det är bara att bita ihop. Nu har vi ju fått en billig b-tävling och får ta det för vad det är.
Det man istället får hoppas på är väl att HMS en vacker dag får tag på rätt medlem med rätt kontakter som kan få fram ett sponsorhyres-avtal med någon som kan hyra ut aggregat. Eller varför inte om en aktiv förare kan producera mer el än nädvöndigt så kan denne ju sälja "en säkring" för en rimlig peng.
Det är ju upp till oss att göra det bästa av situationen, vi har ju fått våra b-tävlingar.
Muahahaha va du är elak Oscaroscar skrev:Det räcker med att vi skickar din avatarbild till dina svärföräldrar, sen är du nog tillbaka ganska snart!
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |