Ingen bordell om FI får bestämma

Varför hänger dom upp sig på fotbollen ?

...dom kan ju börja med sitt eget gebit & ifrågasätta varför busslaster med prostituerade råkar dyka upp i Bryssel varje gång det är stormöten.

Och skulle man kunna tänka sig att prostituera sig ? ..tja, hade en aptitlig kvinna erbjudit en 500-ing för att följa med på en herdesstund hade man nog inte äcklats av det direkt.
Varför skulle inte tjejer kunna resonera likadant ?

...skillnad på prostitution & prostitution m.a.o.

korvgubbe skrev:
.......vill se dig upprepa den frasen när du tagit emot ett par kilometer skinnspik oavsett hur mycket pröjs det gett dig.....

Men som jag tolkade Guw's inlägg så var det inte alls osant.
Hur många springer till sina jobb varje dag i veckan för att de inte kan komma dit fort nog...egentligen??
Man går även om man hellre skulle ligga kvar i sängen för att man måste, måste ha pengar till mat och hyra samt stimulantia <-eget ord.

För övrigt föraktar jag folk hårt som betalar för sex men är ändå emot en moral-lag som säger att det är fel.

Zoidberg skrev:
Varför hänger dom upp sig på fotbollen ?

...dom kan ju börja med sitt eget gebit & ifrågasätta varför busslaster med prostituerade råkar dyka upp i Bryssel varje gång det är stormöten.

Och skulle man kunna tänka sig att prostituera sig ? ..tja, hade en aptitlig kvinna erbjudit en 500-ing för att följa med på en herdesstund hade man nog inte äcklats av det direkt.
Varför skulle inte tjejer kunna resonera likadant ?

...skillnad på prostitution & prostitution m.a.o.
Jag tror att tjejer som eventuellt gillar att prostituera sig är extremt få, om de överhuvudtaget finns.

Orca69 skrev:
Jag tror att tjejer som eventuellt gillar att prostituera sig är extremt få, om de överhuvudtaget finns.
Dom som gillar det betraktar sig nog oftast inte som "prostituerade", ...ser det nog som "sex med bonus" typ. Att dom finns är jag övertygad om.

För övrigt så är ett intressant faktum att bland svenska ungdomar under 20 år, så är manliga sexsäljare fler än kvinnliga. Enligt en officiell undersökning jag läste om iaf.

Zee skrev:
Allvarligt.. det måste vara både 1:a och sista gången ordet nyanserat och Aftonbladet är med i samma mening.

Nej, sporthoj.com är ju då en mycket bättre källa till kunskap, eller hur? Jag skulle säga att det är ungefär samma fördelning mellan dyngan och guldkornen här som i kvällspressen.

Zoidberg skrev:
Dom som gillar det betraktar sig nog oftast inte som "prostituerade", ...ser det nog som "sex med bonus" typ. Att dom finns är jag övertygad om.

För övrigt så är ett intressant faktum att bland svenska ungdomar under 20 år, så är manliga sexsäljare fler än kvinnliga. Enligt en officiell undersökning jag läste om iaf.
Möjligt, jag är inte så insatt i ämnet.

Däremot har jag svårt att se att jag skulle kunna göra det själv, tror nog jag skulle tycka att det kändes konstigt om jag fick pengar efteråt, även om det var en tjej jag fann attraktiv och skulle kunnat vara med utan pengar.

Det är ju också skillnad på att intala sig att man gillar något och att faktiskt gilla det.

korvgubbe skrev:
.......vill se dig upprepa den frasen när du tagit emot ett par kilometer skinnspik oavsett hur mycket pröjs det gett dig.....
Nu handlade det här inte om mig, eller?

Så det är bara arsle och mus som går att prostituera då?

Intellektuell prostitution då?
Andra kroppsdelar?

Prostitution för mig är att göra något man ogillar, mot betalning, och vad det är och hur mycket man vill ha betalt innan man ställer upp varierar.

Observera att jag aldrig har förespråkat att det skulle vara lagligt, bra eller ens trevligt med prostitution, men jag är fullständigt övertygad att det finns prostituerade som inte ens mot betalning skulle handmocka skit ur en ladugård.
Alltså tycker dom att det är ett sämre arbete med sämre betalt än prostitution, alternativt tycker dom att båda delarna är lika äckligt, men ett luder tjänar mer än en bonde.

Coola Ola skrev:
Förstår inte hur någon kan tycka att prostitution är bra på något sätt, jag skulle vilja se ett levande exempel på en hora som faktiskt inte hellre skulle vilja göra nåt annat. Det är annars inte svårt att hitta exempel på prostituerade som missbrukar eller har allmänt knasiga levnadsförhållanden.

Det finns många som gärna skulle "göra något annat" än de de håller på med, då är det bara att byta jobb som bekant. Att lagstadga emot det är det sjukaste.

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back