Inga som tjör ?

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Det är lite dåligt med trådar om hojåkning nu... Är det ingen som rastar cykeln så här i blidvädret ? Jag körde lite R1 igår - i jeans och Canadian Goose-jacka :tungan
 
Hur ser det ut på sjöarna? De med dubbförsedda motarder borde ha hur kul som helst om isen håller.
 
Nån på djäknegatan rastar sin YZF thunder-katt då och då!
Senast i veckan tror jag, den står där o ibland inte, verkar köra i ur o skur...
 
Om det är is i helgen och inga barn på g så ska jag ut och köra.
Satte dit dubbdäcken, då blev det varmt.
 
Hur ser det ut på sjöarna? De med dubbförsedda motarder borde ha hur kul som helst om isen håller.
På juldagen var det ca 10 centimeter is men sedan dess har det varit blidväder.
Vi får hoppas att kylan kommer snart!


TomK skrev:
Det är lite dåligt med trådar om hojåkning nu... Är det ingen som rastar cykeln så här i blidvädret ?
Jodå! Men varför smutsa ner landsvägshojen?
 

Bifogat

  • CIMG0073 (Small).JPG
    CIMG0073 (Small).JPG
    43.5 KB · Visningar: 86
Ska bara få hem ram o lite skit från lackeraren så jag har nått att åka ;)
 
vart en sväng på 9 mil nyss :) jobbiga är att har har en mils väg som e asrolig på sommaren men inte nu då isen ligger kvar länge, mkt skuggor å kurvor.... men jag lyckades ta mig ut på östhammarsvägen å ta en liten repa.. ok rakt å tråkigt men endå :) släppte om en quad som inte tveka på gasen i kurvan ... :)
 
Såg 2 två supermotardcyklar åka förbi saluhallen idag, såg kallt ut :)
 
Tokfint åka väder idag, finns nått 125folk här? Rår ju inte på er stora grabbar :D
 
Idag såg jag en nisse köra hoj på norra luthagen, såg kul ut i den "kalla" solen!
:tummenupp Såg inte vad det var för hoj, nån kåp-lös iaf
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top