Inga fickor

Du råkar inte kunna tipsa om nån snygg sån? :) cutsväska alltså.

Jag körde ett tag med en KTM´s tool bag. Jag hittade faktisk den på en mack och fixade till fäste för min 1098. Det finn säkert andra varianter, men det är den lösning som jag tänkte på. Kolla på vad Crumpler har i sortimentet och sedan kan du på någon timme fixa till ett snyggt sätt att fästa den. Det blir snyggt. De har varianter i alla möjliga storlekar. Tool bagen funkade klockrent för mig men den räckte inte när jag skulle ha med SLR kamera.

Plastmunstycke för o slippa salivutbyte vid konstgjordandning antar jag att han menar.

Det verkar lite hysterisk 90-tals hivnojja.
Ligger ngn hojåkare livlös i slutet av en gata med nyfällda trän kantad med japanskt hojsplitter så är det ju inte sannolikt att han tappat andningen pga ebola menar jag.

Last edited:
Ligger ngn hojåkare och rosslar i slutet av en gata med nyfällda trän kantad med japanskt hojsplitter så är det ju inte sannolikt att han tappat andningen pga ebola menar jag.

Näe prexixs, men det va det enda jag kunde tänka mej när han skrev andningsmask:va eller så e hoztic orolig för svininfluensan o vill kompletera med en andningsmask:D

Näe prexixs, men det va det enda jag kunde tänka mej när han skrev andningsmask:va eller så e hoztic orolig för svininfluensan o vill kompletera med en andningsmask:D

Ja han kanske syftade på att jag var ett svin. Den kanaljen :mad:

Kan i sammanhaget tipsa om ngt alla borde ha med sig när de är ute och åker. Biltemas lilla Första-Hjälpen-kudde för hojåkare.

Jag brukar stuva ner nycklarna i första-hjälpen-kudden. Perfekt med dragkedja.

Varför ska man ha väska, man kör ju Fireblade? Får ju ner både shorts och sandaler i cutsen på sommaren... :hihi

Ligger ngn hojåkare livlös i slutet av en gata med nyfällda trän kantad med japanskt hojsplitter så är det ju inte sannolikt att han tappat andningen pga ebola menar jag.
Men, de kanske va därför han körde av vägen! :mattias

Ja, jag vill ju inte smitta nån :blah

Ja han kanske syftade på att jag var ett svin. Den kanaljen :mad:
Neje, inte så :( :krama

Det här är nog nytt personligt rekord, jag rör till något fullständigt, utan att ens vara med i diskussionen :hihi

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back