inga bilder från rörken här inte...

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Honda VTR -98 och en Honda Fireblade 954 -02
jäfla fekk!!
jag försov mig till rörken !!!!
hur lyckas man det det kan man ju då undra??

Jo.. efter att ha åkt genom hela landet igår natt i spöregn kan jag meddela att jag sov rätt gött idag..
det var 64mil .. började åka kl 01.30 efter TwistedSisters i Sölvesborg. Vi åkte ioförsig bil.. men ändå slitsamt.

Jag hade tänkt att komma till rörken och iallfall fota.
men dock vaknade man till fortsatt spöregn kl 19.30 idag . då kändes det lite segt/sent o åka ut tyvärr..
nästa gång! ;p

hoppas ni hade trevligt ni som var där ... trots spöregnet..
krypto o penguin hade ju fått trevliga kort!

nästa år blir det SwedenRockFestival igen kan jag säga!
Nu missade ni något, ni som gillar hårdrock! :rock :rock :rock

kan meddela att hojen är fixad för de som undrar.. det var cepiga larmet som hade fått spel o slog ut säkringarna.. monterade man bort det funkade hojen fin fint!

/z
 
Last edited:
Det blev inget Rörken för mig heller. Sliten av sviterna i Norrtälje så stannade jag hemma i måndags.
Enligt bilderna så gjorde det inte så mycket. Eländiga regn!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top