Inga armar, inga ben, inga problem

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Tycker ni att livet är orättvist vissa dagar?

Såg för en tid sedan den den första videon via min flickväns facebook och tyckte att det var fantastiskt vilken livsglädje personen visar trots alla sina handikapp.

[YOUTUBE-ID]Gc4HGQHgeFE[/YOUTUBE-ID]

Den här videon är också en höjdare i samma anda. Lyfter på hatten för pappan och sonen. Vilken livsglädje båda visar!

[YOUTUBE-ID]z22s5DzqQdQ&NR=1[/YOUTUBE-ID]

I sanning en verklig inspirationskälla för folk med i-landsproblem. En stor éloge till folk som är så starka.

Strongt gjort att hålla humöret uppe i det läget.

Men det måste vara svårt att inte vara lycklig när man har en anställd som torkar en i arslet.

Tänk om fler hade haft den positiva utstrålning som killen i första klippet har, då skulle världen blivit lite trevligare.

Fettot vid 1:36 håller på att få kåtslag, bögen med orange hår i bakgrunden också

Jag har det nog lite jävligare ändå tror jag faktiskt.

Måste fan göra en sån där film om mig i dag... För jag är bakis... Lite fin musik bara, så tycker ni synd om mig... :tungan

Last edited:
Måste fan göra en sån där film om mig i dag... För jag är bakis... Lite fin musik bara, så tycker ni synd om mig... :tungan

Om du kan få en hel högstadieklass (förvisso särskola alt IV) att stå på kö för att få ge dig en kram så är det R-E-S-P-E-C-T! :fakta

Om du kan få en hel högstadieklass (förvisso särskola alt IV) att stå på kö för att få ge dig en kram så är det R-E-S-P-E-C-T! :fakta

Om du bara visste... Jag har jobbat i alla slags skolor, bland annat i särskola... Och det har hänt att jag fått en och annan kram, bara så där... :krama
Även på dagis har jag jobbat, där jag fått höra att jag är snygg.. :yoparty

den här killen räddade livet på en jazzmusiker bara genom att säga hej när han mötte han på vägen ner till stranden för att ta sitt liv

ifall han kunde leva så kunde jazzmusikern också leva

[YOUTUBE-ID]Lg9dzSb1CGQ[/YOUTUBE-ID]

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!