Ace.Rider
Guest
Hej,
Har en längre tid varit intresserad av en Husqvarna sm 610, har försökt hitta information om den, hur den är att köra, hur lätt hanterlig, effekt me tanke på vikt osv...
Jag har hittat en från -04, ibruktagen -07 och är körd 1900km.
Vore kul ifall någon som haft en kunde skriva och berätta hur de upplevde den.
Jag kör nu en Z1000, inte riktigt nöjd, eller visst är det en bra cykel men passar inte riktigt mig. Vill mera köra lite överallt, och ha en cykel som är rätt lätthanterad.
Visst är d stor skillnad mellan dessa men hört att vridet i 610:an e bra.
Kunde någon vänligen dela med sig av era upplevelser?
Har en längre tid varit intresserad av en Husqvarna sm 610, har försökt hitta information om den, hur den är att köra, hur lätt hanterlig, effekt me tanke på vikt osv...
Jag har hittat en från -04, ibruktagen -07 och är körd 1900km.
Vore kul ifall någon som haft en kunde skriva och berätta hur de upplevde den.
Jag kör nu en Z1000, inte riktigt nöjd, eller visst är det en bra cykel men passar inte riktigt mig. Vill mera köra lite överallt, och ha en cykel som är rätt lätthanterad.
Visst är d stor skillnad mellan dessa men hört att vridet i 610:an e bra.
Kunde någon vänligen dela med sig av era upplevelser?
?