Information om tävlingen i Linköping

• Thread starter Thread starter HW
  • Start date Start date
Bockar o bugar, rolig tävling. Som vanligt bra arrangerat.
//Lasse

Ja, det var verkligen en rolig bana med mycket bra grusdel. Måste även säga att prepareringen av banan mellan alla heat var eminent så tack till Hannes, LMS och alla funktionärer för ett bra arr.

Ja, det var verkligen en rolig bana med mycket bra grusdel. Måste även säga att prepareringen av banan mellan alla heat var eminent så tack till Hannes, LMS och alla funktionärer för ett bra arr.

Håller med föregående!

Men till nästa år ska det trimmas & jag ska ha en riktig cykel!

Fått mersmak för vass cykel nu.

OTROLIGT STORT TACK till Tommy & Nicke för utlåning av Nickes extracykel på Söndagen! :tummenupp

Håller med föregående!

Men till nästa år ska det trimmas & jag ska ha en riktig cykel!

Fått mersmak för vass cykel nu.

OTROLIGT STORT TACK till Tommy & Nicke för utlåning av Nickes extracykel på Söndagen! :tummenupp

Aptrimmad Husa med NYA ramlager kanske vore nåt?? :tungan Ljungberg hade med största sannolikhet mest hästar av alla motarder i sverige 2008. Har för mig att Bodingh har en Husa 700cc. Köp den.

Familjen Ekström finns bara gott och säga om.

Tack ska ni ha! :krama

Från arrangören och banägarens sida vill jag ge en stor djävla spark i röven på alla som stod och brände däck på den nyasfalterade startplattan så det blev centimeterdjupa spår. Tack för det smartasss!:hördu:finger

Det är inte så många som lagt märke till det ännu men innan det är dags att fråga om vi får "låna" banan igen så lär dom ha märkt det.
Jag är den enda i klubben som vill köra supermoto-tävling på anläggningen och 20 färska onödiga hål när klubben investerat en mille på ny asfalt lär inte göra det lättare till nästa gång!

/HW

Aptrimmad Husa med NYA ramlager kanske vore nåt?? :tungan Ljungberg hade med största sannolikhet mest hästar av alla motarder i sverige 2008. Har för mig att Bodingh har en Husa 700cc. Köp den.

Familjen Ekström finns bara gott och säga om.

Ja Bodingh har ju samt Klinteberg bygger 700 kubik, helt okörbart men brutalt ;)

Så du fick låna 250:n Micke, fint mos i den...

Ja Bodingh har ju samt Klinteberg bygger 700 kubik, helt okörbart men brutalt ;)

Så du fick låna 250:n Micke, fint mos i den...

Nää fick låna deras 450 / 570 hej å hå va d nu va? Gick stenhårt iaf till skillnad från min trötta moppe!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman