information om cbr 600 99 ???

nikke

tror ibland inte sina öron :o)
Gick med
5 Dec 2003
Hoj
fd vmax98 160 kusar, nu honda cbr 600f (99a)
tjena, skall kika på en cbr som sagt i morgon,(nya mod 99) nån som kan tala om lite om cykeln i sig? prestanda? varvvillig? hk antal o hastigheter, o-100, 402 meter? vill gärna veta det som är värt o veta? skall vara en slitvarg säger de, o de kan jag nog behöva :o))

tack på förhand!!

Niklas

kanske skall tillägga att det är en F modell

nä fan, det var superbra information, stog precis allting man behövde veta o lite därtill. precis som du skrev...tackar o bugar

klickade på länken som du la upp, läste tills jag somnade, åkte på morgonen 40 mil för att kika o köpa den. nästa gång jag gick in så skrev jag tack, lite sent kanske, men bättre sent än....

UrbanTiger, är du verkligen sådär tjurig? Eller var det bara din tid på månaden? :)

tjenare, klart det blev affär, den var skitsnygg, o priset var ännu bättre så den klippte jag direkt. kan bara inte vänta tills sommaren nu :(

tog ett smygvarv igår, den e ju avställd, men jag kunde fan inte låta bli, varva lite...hehe..

nikke skrev:
tjenare, klart det blev affär, den var skitsnygg, o priset var ännu bättre så den klippte jag direkt. kan bara inte vänta tills sommaren nu :(

tog ett smygvarv igår, den e ju avställd, men jag kunde fan inte låta bli, varva lite...hehe..

Gattis, och får man fråga hur mycket du betalade?

tjenare, skall klämma lite bilder i veckan på den tänkte jag, jag fick nog fan sveriges bästa pris tror jag, men så är man en jävel på att pruta oxå...hehe..

cbr 600f 99a sv-såld, 2500mil, 1 tid ägare, full service, lås, slip-on helt nytt. inte en enda prick, fläck, buckla, repa..nånting, ser ut som helt ny o låter underbart, gav 40 jämt för den :)

*längtar till sommaren*

Nyheter
Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...