Info om motardförarna!

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Korspostar här också

Nån som kan hjälpa mej att få lite info om topp 15 i motardklasserna denna säsongen? Svårt att vara speaker på anderstorp utan nån bakgrundsinfo om dom som kör :3freak

Det jag vill ha är tidigare meriter, namn på folk på väg upp i karriären, vilken bakgrund man har, ålder etc, etc. Kort sagt, allt man kan tänka sej om förarna och lite info om klasserna. Nån som vet var man ska leta?

http://www.martin-lind.com/index.htm
http://www.dygd.nu

Tomas Gillison (jag är jättebra på namn så det kan va lite fel :P) är någon att hålla utkik på, han är på G från att inte köra motard till att vara bland de bättre i 450 klassen. (var med till Spanien) Har tidigare kört enduro och varit bland de 10 bästa i Sverige.

Calle Carlsson är också någon att hålla utkik efter. Han har såvitt jag vet bara kört motard och har senaste året ökat på takten. (dock har han väl kört motard sen det fanns en sån serie i sverige?)

Tim Cedergren är för mig nytt namn förra säsongen då han blev bättre och bättre(?) och är nu en av de bästa. Har tidigare kört lite cross. Han är 84a också.

Mer efter pausen... (Middag)

Gud så irriterande, datorn låste sig när jag skrivit ner en redig radda... Men vi försöker igen...

Dennis Eriksson är på G i år enligt en del. Coachad av Martin Lind och har inte tidigare tävlingserfarenhet i någon annan gren. Näst kortaste killen efter mig :hihi :7peta

Michael Kallies (min "ärkefiende") kom med i KTM cupen förra året medans jag inte gjorde det. Han bör väl nämnas kanske... Har kört cross tidigare om jag inte har helt fel.

Kaj Karlsson har en del förhoppningar för i år. Han gjorde mig sällskap i bakre delen av ledet förra året. Har ingen tävlingserfarenhet förutom motard

Stefan Ljungberg ofcourse. E nog den största av alla killarna i SM. Har mycke prylar på cykeln också :tummenupp Ökade takten ganska bra i Spanien. Har sen tidigare lite RR-erfarenhet (bara ett par tävlingar?)

(tar det i bitar om nu datorn sku hänga sig igen)

Supermoto här på forumet tycker jag kan berätta om sig själv då jag inte har träffat honom själv i verkligheten. Han tycker jag är intressant ur speakersynpunkt iaf, eftersom han vann Beviks motionär förra året?

http://www.mackhe.se/

Christian Nilsson tog podium i open några gånger förra säsongen på en standardcykel, i år åker han en ickestandardcykel i 450klassen. Varning på podium-strid på den killen. Har tidigare kört cross om jag int har fel.

John Stambeck är vass, han har inte heller åkt något innan supermoto tror jag. Var väl meningen att han skulle köra nå VM förra året?

Micke Stambeck är lillebror som som jag är junior och inte kom med på KTM-cupen förra året. Har varit i tyskland och kört några rejs och placerat sig på podium.

David Starnberg är från Gävle å därmed Norrland. Tillsammans med mig och Håkan Lidgren (Umeå) är han en av få norrlänningar ;) Åkte bra förra året iaf

Nu är Jörgen Huvells hemsida nere men han har åkt cross tidigare. http://www.sverigecross.com/huvell/

Lennartsson åker väl SM i cross också tror jag? Gissar att han kommer va med i år igen i 450-klassen. Förra året var han top 10 iaf, säkert bättre än så också men jag är inte bra på komma ihåg resultat ;D

Ejdehage, Eifrém och Martin Lind är de stora pojkarna. Jocke Karlsson var grym han också men han är nog inte med i år.

Så nu hoppas jag att jag inte sagt något dumt eller inkorrekt.

Om du reggar dig på anmälan.nu (japp me ä) så kan du hitta en del info där. Alla är inte så bra på att skriva om sig själva dock.

Ja mig behöver du väl inte kommentera helst. Trist o nämnas när man ligger sist :hihi

<---- sånt där ska jag försöka att inte göra.

Swedie skrev:
Ja mig behöver du väl inte kommentera helst. Trist o nämnas när man ligger sist :hihi

<---- sånt där ska jag försöka att inte göra.
Självklart kommer du att kommenteras, du kör ju en SM-klass :tungan

Motardförarinfo

Tjena

Någon kommer kontakta dig i ärendet men jag kan ju passa på att slänga fram det den här vägen också efterssom "någon" säkert kommer glömma det.

Som du kanske känner till så arrangerar vi "Highland Supermoto Cup" i Linköping, det är 3 deltävlingar som körs på torsdagar. I anmälan som enbart sker via nätet har förarna ett info-fält där dom fyller i lite info om sig själva. Du får gärna ta del av detta om du tror det är något som kan hjälpa dig.

Det "någon" skulle kontakta dig om är att vi saknar speaker till våra race och om du nu ändå skall lära dig "skiten" kan du kanske vara intresserad av att komma och jobba lite hos oss också. Name your price!

Datumen är 11 maj, 22 juni, 17 augusti. 16-20 torsdagar.

/HW

HW skrev:
2060166 Tjena
.

Det "någon" skulle kontakta dig om är att vi saknar speaker till våra race och om du nu ändå skall lära dig "skiten" kan du kanske vara intresserad av att komma och jobba lite hos oss också. Name your price!

Datumen är 11 maj, 22 juni, 17 augusti. 16-20 torsdagar.

/HW

kolla med Bosse Lennartsson, han bruka snacka både på cross och motard i örebro, supermoto kan säker gräva fram nr annars har jag det

bara ett tips om det gör det lättare för Er

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!