Info mm till Mo i rana-resan.

Mell skrev:
Jag önskar man hade möjligheten att krasha..... :(

På sätt och viss har du ju redan gjort detta.. dock enbart motorn. Surt att detta skulle behöva inträffa igen. Trösta dig med att det var tur att det hände nu och inte i Hamburg. Även om det är en klen tröst.
Ps.. Hur går övertalningen av Eva..? :confused:
Hittat nycklarna till hennes hoj ännu ? :D
 
Övertalningen gick bra, hon kör istället för mig. :tummenupp Hoppas det går bra för Bike Event att hon kör. Ska maila så att dom vet om det.
 
Prognosen ser inte så bra ut för tillfället :skrämd
 

Bifogat

  • delete2.jpg
    delete2.jpg
    78 KB · Visningar: 113
Last edited:
Då börjar det bli dags...här ser vi Johan(Suzukiman) och Rogers(Marx) R1000...nylackade kraschkåpor sen kraschen på Motopark i Finland.
 

Bifogat

  • webimg_6729.jpg
    webimg_6729.jpg
    103.2 KB · Visningar: 101
Vi lastade ett släp med hojar ikväll också...resten imorgon!
 

Bifogat

  • webimg_6730.jpg
    webimg_6730.jpg
    109 KB · Visningar: 105
Vädret för lördag ser dock ännu sämre ut nu...fast det där tror jag inte på :fakta
 

Bifogat

  • karta.jpg
    karta.jpg
    78 KB · Visningar: 105
Vad har ni i "sandlådan" på släpen? verktyg? käk? däck? kläder? uppblåsbar :slicka ? sand (nog för att vädret inte såg ut att bli det bästa men inte tror jag ni behöver sanda banan) :D .

Skämt åsido, lycka till. Kör hårt UTAN vurpor. :tummenupp
 
Bättre att ta med sand till banan än hem :rolleyes:

Tanken var att stoppa ner skinnställ och skor och andra oömtåliga grejer i lådan för att få lite mer plats i bilen...

Snart dags :squid
 
cbjorkman skrev:
Vädret för lördag ser dock ännu sämre ut nu...fast det där tror jag inte på :fakta

Talade med Turist info i Mo i Rana nyss, Vädret är växlande molninghet med stunder av sol och enstaka korta regnbyar! Vädret kommer visst enligt prognosen att vara så de närmaste 3 dagarna.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top