Inflyttningspresent

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Polarn har verkligen skaffat sig en sunkig brud, varje gång man ser henne eller hon öppnar käften hör jag Just D-Hubba bubba i bakhuvudet.

Alla i kompisgänget tycker mindre bra om henne, tidigare så sa han att det bara var "behändligt" att vara tillsammans med henne men nu har det spårat ur och dom köpte hus. Nu på lördag är det inflyttningsfest och vi tänker skrammla till en present, men vad ska vi hitta på.

Jag vill helst ge något som kan skapa osämja i det lilla hushållet, om ni inte har något åt det håller mottages alla förslag.

Finns uppblåsbara för 200-300:-, perfekta gåvan. :tummenupp Kan ju skrammla till lyxdocka annars, så kanske tjejen blir riktigt sur.

Twosaint skrev:
2334676 Polarn har verkligen skaffat sig en sunkig brud, varje gång man ser henne eller hon öppnar käften hör jag Just D-Hubba bubba i bakhuvudet.

Alla i kompisgänget tycker mindre bra om henne, tidigare så sa han att det bara var "behändligt" att vara tillsammans med henne men nu har det spårat ur och dom köpte hus. Nu på lördag är det inflyttningsfest och vi tänker skrammla till en present, men vad ska vi hitta på.

Jag vill helst ge något som kan skapa osämja i det lilla hushållet, om ni inte har något åt det håller mottages alla förslag.
En munkorg?

öronproppar? porrtidning? Sätt ut en kontakt annons i hans namn när han fyller år :hihi

Ge dom höns, det fick de nya grannarna när jag fortfarande bodde hemma hos mor och far. Det blev tydligen lite kärvt ett tag.

Bara att bita ihop och inse att din polare trivs tillsammans med bruden. Har själv varit i den situationen du beskriver. Störde mig ofantligt i 3 månader eftersom jag gillar snubben och inte ville att han skulle ha en så sunkig brud, utan förtjänade något bättre.

Numer är de gifta och jobbar för fullt med att skapa knoddar.. Life is pretty strange. :3freak :va

Ang gåva. Köp något seriöst. Finns ingen mening med att försöka "splitta upp" dem om de trivs tillsammans. Din polare är säkert mogen nog att själv fatta sina beslut. Om inte annat kommer det ta slut, och då kan du gotta dig åt alla kommentarer du kan ge honom..."vad var det jag sa"..."du ser, jag hade rätt hela tiden"...etc etc.. :tummenupp

Dark_Messenger skrev:
2334822 Bara att bita ihop och inse att din polare trivs tillsammans med bruden. Har själv varit i den situationen du beskriver. Störde mig ofantligt i 3 månader eftersom jag gillar snubben och inte ville att han skulle ha en så sunkig brud, utan förtjänade något bättre.

Numer är de gifta och jobbar för fullt med att skapa knoddar.. Life is pretty strange. :3freak :va

tro mig, man e inte alltid mogen nog att ta rätt beslut själv.. så är det..sen blir man mer o mer fast i skiten o skaffar knoddar o sen e de kört, tills man kanske en dag vaknar upp o inser o får lämna ett par ungar me skilda föräldrar..

så ett gäng polare som ställer till det ordentligt i början av förhållandet är bara bra :D.. håller det ihop trots det så kaaaanske det var menat ändå :D..

Ge dem en gemensam kväll på en strippklubb eller nåt :D..

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg