Inflyttningsfest

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Då va det dags igen :rolleyes:

Nu är allt iordning i lägenheten och festandet kan börja :) Så jag tänkte att vi drar ihop till partaj lördagen den 27e Juni

Så på med party skorna och styr mot Hisingsgatan 20
Medtag endast egen dricka och ett glatt humör :banana

Föreslaget är dörren öppen från kl: 19.00

Välkomna

0735-42 97 88 Stephanie

Hade gärna kommit förbi men e tyvärr bortrest då :(
Ja trodde att Juli alltid varit en inflyttningsfestsmånad :p

Är jag hemma så kommer jag självklart! Har dock planerat in en weekendresa då men inget bokat än så vad som helst kan ju hända :)

Btw, va hände med din tråd om midsommar Blomman?

Är jag hemma så kommer jag självklart! Har dock planerat in en weekendresa då men inget bokat än så vad som helst kan ju hända :)

Btw, va hände med din tråd om midsommar Blomman?
Det blev inget, mina föräldrar fick beslutsångest och visste inte om de ville va hemma eller åka bort.

Men nu blire Partaj ändå :banana

Ff

Hmm... Har du FF??? tanke på dina föräldrar som har svårt bestäma sig om dom ska åka bort eller ska vara hemma...:yoparty:banana:hjälm:cpparty:squid:hojcbr:hojbusa:fyllisar

dumt att det krockar med uthyrning på wcx :(

Ligger ju mitt emot min märkas-för-livet-studio=) klart man svänger förbi..hur många kvadrat finns till hands=)

hot diddly damn!! det var ju hela 8 kvadrat mer än min..enormt ju!!:yoparty:yoparty
GLÖM NU INTE BORT INFLYTTNINGSFESTEN IMORGON!!!!!

Vi kanske borde döpa om den till utflyttningsfest?? :hihi jaja, stor fest yta kommer det ju att vara oavsett :)

Ska se om jag bör investera i några plastglas ev, så slipper ni grogga direkt ur era flaskor, jag packade ner alla köksgrejer i lådorna idag :rolleyes:

Vi kanske borde döpa om den till utflyttningsfest?? :hihi jaja, stor fest yta kommer det ju att vara oavsett :)

Ska se om jag bör investera i några plastglas ev, så slipper ni grogga direkt ur era flaskor, jag packade ner alla köksgrejer i lådorna idag :rolleyes:

Kommer ni til wcx sen då :fyllisar

Ja skall se Dir en grey fram till 2230, sen kommer ja. Kan man komma å dumpa av lite öl på förmiddagen för kvällens aktivit tro? :)

HAAHAHAH Jo utflyttningsfest låter ju mycket bättre hehe..Jag slår iväg lite bokstäver eller röksignaler senare när min brorson låter mig andas så jag får reda på var/när/hur vi flyttar ut=)

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph