Inflyttad regplåt?!

Tänkte höra också, bästa sidan om man ska beställa miniskylt?

(har för mig att dekaltrim har, men finns det fler?)

crossniklas skrev:
2353472 Tänkte höra också, bästa sidan om man ska beställa miniskylt?

(har för mig att dekaltrim har, men finns det fler?)

Varför ha miniskylt? Det är förbjudet det också.

jag hade snuten bakom mej idag kanske för 30 minuter sen. dom brydde sig inte skit.. de låg bakom mig säker 500 meter. sen svängde de av.

så här sitter min plåt.

/// Snart dags för däckbyte :3freak

Bifogat

• Bild023.JPG
    Bild023.JPG
    94.2 KB · Visningar: 184
  • Bild022.JPG
    Bild022.JPG
    125.5 KB · Visningar: 151
Last edited:
heh okej.. som sagt, tror inte att de especiellt hårda på det! haha jaa inte mycket till däck där inte!:P

/ Nikke

nae. men det är nog värre på alkotest o sånt mög.. då kollar dom nog en del på hojen. Fast inte för dom gjorde det när dom stoppade mig för nårra månader sen men då hade jag den på det "lagliga" sättet har jag för mig.

Kronen skrev:
2353708 jag hade snuten bakom mej idag kanske för 30 minuter sen. dom brydde sig inte skit.. de låg bakom mig säker 500 meter. sen svängde de av.

så här sitter min plåt.

jävligt snygg! men har du inga blinkers eller bromslampa? Är bakskärmen orginal?

Wargen skrev:
2353659 Varför ha miniskylt? Det är förbjudet det också.

Eftersom jag håller på att fixa en äckligt snygg underkåpan vll jag kunna se den. Därför vill jag har en mindre skylt som passar bättre. Allt är olagligt nu för tiden. Trimma får man inte heller, köra bakhjulet får man inte heller, fixa miniskylt får man inte heller. You must be a Gangstah! :tummenupp :D

Kronen skrev:
2353708 jag hade snuten bakom mej idag kanske för 30 minuter sen. dom brydde sig inte skit.. de låg bakom mig säker 500 meter. sen svängde de av.

så här sitter min plåt.

som du har det så bör de inte bry sig, den verkar synas fint från alla riktningar :) men har du skyltbelysning?

crossniklas skrev:
2353996 Eftersom jag håller på att fixa en äckligt snygg underkåpan vll jag kunna se den. Därför vill jag har en mindre skylt som passar bättre. Allt är olagligt nu för tiden. Trimma får man inte heller, köra bakhjulet får man inte heller, fixa miniskylt får man inte heller. You must be a Gangstah! :tummenupp :D

iof men miniskylten syns ju så tydligt (att den är liten), fast de kanske inte vet om att den är olaglig. Man får ju hoppas :hihi

Vill se din sen när du är klar :tummenupp

Wargen skrev:
2355022 iof men miniskylten syns ju så tydligt (att den är liten), fast de kanske inte vet om att den är olaglig. Man får ju hoppas :hihi

Vill se din sen när du är klar :tummenupp

Jo det är ju sant. Har ju aldrig blivit stoppad för något, så man får hoppas det fortsätter också! :tungan

Ska förresten beställa nu... :näsblod

såg att EmCom skrev att han fick sin info från mig tidigare om att man inte fick ha skylten framför bakaxeln. Den infon fick jag från Biketidningen, har för mig dom snackade med farbror blå innan dom hade svarat på den frågan, men är inte säker. Sen kan ju inte alltid farbror blå alla lagarna, tur det :D

Och det verkar ju gå bra för Kronen, för mig med på min gammla dt 125a, där är skylten inflyttad......men syns inte ett piss :tungan

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon