" Inflyttad reg skylt "

Sätt dit den lilla hållaren (enduro) istället för original "bögläpp" för lyse och regskylt, och gör sedan en mindre skylt. Då har du den dessutom längst bak! Jag har så och dom har inte sagt nåt till mig. Jag kör dessutom utan blinkers.. =) men finns små blinkers utan arm som ser sjukt bra ut som man kan sätta dit för säkra sidan. Finns billiga lösning på ebay.co.uk! Slipper tull och moms från eu-länder dessutom... så tänk inte på sånt... =)

Men och andra sidan, vem fan bryr sig. Bögläpp låter så jävla moppeaktikt :) Dock är det inte så värst mycket bögläpp när man endast ser regplåten, blinkers och baklyse

Men och andra sidan, vem fan bryr sig. Bögläpp låter så jävla moppeaktikt :) Dock är det inte så värst mycket bögläpp när man endast ser regplåten, blinkers och baklyse

finns ju 2 sorters läppar bak... en stor och sen en mindre som oftast sitter på endurohojarna... det är ju bra mycket mer diskret och snyggare!

Fast mindre skylt har ju samma bestraffning som inflyttad, så där ser jag inte poängen...

du ska ju inte ha den 20x20 utan snarare typ 110x110 eller nåt sånt... men men...

Last edited:
Sätt dit den lilla hållaren (enduro) istället för original "bögläpp" för lyse och regskylt, och gör sedan en mindre skylt. Då har du den dessutom längst bak! Jag har så och dom har inte sagt nåt till mig. Jag kör dessutom utan blinkers.. =) men finns små blinkers utan arm som ser sjukt bra ut som man kan sätta dit för säkra sidan. Finns billiga lösning på ebay.co.uk! Slipper tull och moms från eu-länder dessutom... så tänk inte på sånt... =)

Får jag bara fråga varför du kör utan blinkers? För din egen skull? :va

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...