Influensan ??

Här är det synd om :sjuk
Både influensa och öroninflammation på samma gång.
(ska man verkligen börja få barnsjukdomar när man är 27 och när får man tillbka hörseln igen??)

Så går det när man firar jul i hällande ösregn i Skåne.

Flunsan anmälde sin ankomst i morrse, men har inte anlänt på allvar ännu, så nu kan man se fram mot några dagar för ankar i sängen....
Jättekul! *not*

Silwer skrev:
nog brukar man väl ligga o yra på nyårsafton?
Eller är det onormalt?
Beror helt på hur mycket man dricker :tomten

Jag har vart riktigt dålig i 4-5 dygn nu. Inte kunnat stå upp. 40 graders feber, hosta och skit. Men nu jäklar mår jag nästan prima faktiskt. Och imorn tänker jag inte ge efter för något! :yoparty

IsaE skrev:
Här är det synd om :sjuk
Både influensa och öroninflammation på samma gång.
(ska man verkligen börja få barnsjukdomar när man är 27 och när får man tillbka hörseln igen??)

Så går det när man firar jul i hällande ösregn i Skåne.
Öroninflamation hade jag stup i ett när jag var mindre. Är rädd för att jag fått något nu också. Känns som som jag har 2 liter vatten i ena örat men det vill inte komma ut :mad:

Flunsan har jag inte haft på över 10 år. När/om jag väl drabbas dör jag väl... :3freak

JoS skrev:
Flunsan har jag inte haft på över 10 år. När/om jag väl drabbas dör jag väl... :3freak
Du ska nog få din del av tårtan du också :hihi Men dö ska du nog inte behöva göra hoppas jag.

Nu har jag mindre än ett dygn på mig att bli frisk! Tog mina sista verktabletter idag och tänker inte ta några fler. Då pajar väl levern totalt imorgon. Finns det några rekomendationer om hur lång tid det ska gå efter att man har tagit verktabletter tills det att man kan dricka? Har ju käkat diverse grejer i en vecka nu. Gillar inte att vara sjuk :(

Out_Spinner skrev:
Du ska nog få din del av tårtan du också :hihi Men dö ska du nog inte behöva göra hoppas jag.

Nu har jag mindre än ett dygn på mig att bli frisk! Tog mina sista verktabletter idag och tänker inte ta några fler. Då pajar väl levern totalt imorgon. Finns det några rekomendationer om hur lång tid det ska gå efter att man har tagit verktabletter tills det att man kan dricka? Har ju käkat diverse grejer i en vecka nu. Gillar inte att vara sjuk :(

vad är de för värktabletter du har tagit.. ? skulle inte rekommendera att dricka nåt samma dag som du slutade med dom...

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...