Igar nar jag startade min dator fick jag upp ett varningsmeddelande (innan Windows login). Det star nagot i stil med "lsass.exe - Blablabla" och det finns bara en OK-knapp att trycka pa. Trycker man OK sa startas datorn om. Det finns inget annat man kan gora. Samma sak hander i Safe mode. Jag kan inte komma in i Windows alls alltsa.
Jag installerade en ny Windows OS pa samma partition, installerad i C:\WINDOWS2. Korde en remover MEN den vagrar att soka i min infekterade Windows OS. Vad gora? Anvande ett Symantec program. Verkar inte finnas nagot satt att konfigurera den sa att den soker pa mitt andra OS. Jag kan inte heller komma at filerna pa mitt infekterade OS heller.
Jag vill behalla mina filer, sa kom inte med forslag om att formatera skiten
Infekterad dator + hojen pa verkstad = inget kul
Vore mycket tacksam for hjalp. Jag har ganska begransad tillgang till internet.
Jag installerade en ny Windows OS pa samma partition, installerad i C:\WINDOWS2. Korde en remover MEN den vagrar att soka i min infekterade Windows OS. Vad gora? Anvande ett Symantec program. Verkar inte finnas nagot satt att konfigurera den sa att den soker pa mitt andra OS. Jag kan inte heller komma at filerna pa mitt infekterade OS heller.
Jag vill behalla mina filer, sa kom inte med forslag om att formatera skiten

Infekterad dator + hojen pa verkstad = inget kul

Vore mycket tacksam for hjalp. Jag har ganska begransad tillgang till internet.