Infatilt tidsfördriv?

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Är dödligt sjuk och kan inte resa mig upp, kan inte fokusera tillräkligt för att läsa.

har sovigt 48 av dem senaste 50h så lite svårt att lura kroppen att den behöver sova mer

äger ingen tv, klarar inte av att koppla in externa hddn (uttaget är bakom sängen och jag klarar fysiskt inte att flytta den)

Sitter på kraftigt begränsad uppkoppling som borde nå gränsen när som.

tips på saker att göra?:banana:Bugar:D

Ja eller ett cad-program.

Fast du kommer behöva ladda ner det, så då kan det ju falla på din dåliga bandbredd.
ni bekräftar det jag gissat att man kan lära en apa det där :hihi

auto cad kan jag lite halvdant faktiskt, va påväg att plugga det i umeå men livet bakom ett skrivbord skrämde mig

ni bekräftar det jag gissat att man kan lära en apa det där :hihi

auto cad kan jag lite halvdant faktiskt, va påväg att plugga det i umeå men livet bakom ett skrivbord skrämde mig

Ja, jag har försökt mig på ett som jag inte redde upp, vilket antagligen betyder att jag är en kass apa.:gnissla

Fan Prulle det låter som långvården det där..... :( ljudbok på MP3?
Fan där sa du nått! hmm the game eller nån självförtronde mumbojumba va vist de jag hade..

mja 2011 är inte riktigt mitt år så att säga..

Ja, jag har försökt mig på ett som jag inte redde upp, vilket antagligen betyder att jag är en kass apa.:gnissla
åja inte va hård mot dig jag har vg i cad b men har aldrig gått cad a, så kassare apa en min gamla lärare kan du knaååast va :P

Last edited:
Ligger också hemma och är sjuk. Har slagit ihjäl hela dagen med bloons tower defence. Inte så lärorikt men mycket tid betar man av snabbt.

Man kan inte tillverka blodiga massmördarspel som programmerar om amerikanska tonåringar så att de skjuter ihjäl folk i sin skola innan de sätter en kula i pallet med vanliga språk.
Klar brist!

Jodå, det är ju lite av en grundförutsättning rent av. Sen är själva programmeringen bara ett av verktygen för genomförandet.

Man kan inte tillverka blodiga massmördarspel som programmerar om amerikanska tonåringar så att de skjuter ihjäl folk i sin skola innan de sätter en kula i pallet med vanliga språk.
Klar brist!

Amerikanska (amerikansk engelska) är väl ett rätt vanligt språk.
[YOUTUBE-ID]vGWTJeLxcvc[/YOUTUBE-ID]

Ladda hem någon gammal spelkonsolsemulator och kör lite gamla klassiker. Nya spel kräver så mycket av både spelare och maskin att det är rent befriande att sitta med lillkorven å köra lite Mario Kart 64, Doom 64(N64 emulator - project 64) eller gamla 8-bitars Super Mario.... Spelen går snabbt att tanka ner och man behöver inte ha en helikopterpilots skills, en djävla massa ork och en grym maskin för att kunna spela..

Nyheter
Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!