Inför SM-finalen på LMS - Förare SE HIT!

...Behövs den plockas bort i nuläget *lubbar för livet* :-) !

Bridgen då ?? Hur fan blir det blir vi inte det yngsta "Bridge paret" på touren eller ? va va va ? Frågorna är många.... :rolleyes::krama

Micke ska definitivt stå med sitt trevliga sätt och munläder och vara ambassadör iaf.. :tummenupp

Vi kan alltid plocka bort dämparen på min hoj, det får till och med en Honda RC213V att blekna i jämförelse! ;)

Ha.... Ha... Ha.., sa jag ha? :tungan
Förvisso må min kära tyska stå i tusen delar as we speak, men snart så är hon hel igen!
Tur att man har Bactor MC i detta land! :tummenupp

Bridgen kastar vi i sjön, det vara bara bieffekterna av en lätt PCS (Post-Crash Syndrome) som gjorde att jag svamlade i nattmössan om bridge och andra osexiga sporter! :D

Nu är vi anmälda till SM på Sviestad också!

...Behövs den plockas bort i nuläget *lubbar för livet* :-) !

Bridgen då ?? Hur fan blir det blir vi inte det yngsta "Bridge paret" på touren eller ? va va va ? Frågorna är många.... :rolleyes::krama

Micke ska definitivt stå med sitt trevliga sätt och munläder och vara ambassadör iaf.. :tummenupp

...det tycker jag låter underbart bra för du är en talang och jag såg vad en kortlek kostar och det var inte gratis :rolleyes: Håller alla tummar för dig och gör som du brukar i vänstersvängarna dvs låt speedway takterna blomma fullt ut för det ser härligt ut och så får vi mer publik på det sättet... *Spammat klart nu..*

Lycka till :yoparty:yoparty

Ha.... Ha... Ha.., sa jag ha? :tungan
Förvisso må min kära tyska stå i tusen delar as we speak, men snart så är hon hel igen!
Tur att man har Bactor MC i detta land! :tummenupp

Bridgen kastar vi i sjön, det vara bara bieffekterna av en lätt PCS (Post-Crash Syndrome) som gjorde att jag svamlade i nattmössan om bridge och andra osexiga sporter! :D

Nu är vi anmälda till SM på Sviestad också!

Fredagsträning, missa inte!!!!!!

Gottfolk! Jag har förestått att det är lite svårt att hitta info om vår fredagsträning 6/9! Info på Svemo TA men är tydligen svår att hitta (under övriga dokument finns infon)! Missa för guds skull inte träningen om ni tänkt köra! En hel dags träning kostar 400:- alltså nästan gratis! Körning från 9.00 till 18.00

Förlåt att jag lånade tråden men det här är ju info som ni förare behöver! ;)

SM release #1

Publiken kommer erbjudas möjligheten till medåkning runt banan med Otto Johansson. Tillgång finns till både hoj och snabb bil för denna aktivitet.

SM release #2

Segway kommer finnas på plats och erbjuder prova på, kör lite tävlingar med spännande priser för besökarna.

SM release #3

Varit nyfiken på att testa att köra Trial? Nu har ni chansen att testa. Våra kollegor från Trial-sektionen finns på plats med en lånehoj för Prova-På och all kunskap ni kan tänkas vilja ta del av!

Riktig bra mat under SM?

Självklart, säger vi!

Ni som förare skickar bara ett mail till roadracing(a)lms.se senast 25/8 med antal lunchportioner samt namn på föraren, så finns maten att hämta i café racer vid lunch. Fredag-söndag erbjuder vi lunch för 75:-/portion. Då ingår mat, dryck, sallad, bröd och kaffe!

Självklart, säger vi!

Ni som förare skickar bara ett mail till roadracing(a)lms.se senast 25/8 med antal lunchportioner samt namn på föraren, så finns maten att hämta i café racer vid lunch. Fredag-söndag erbjuder vi lunch för 75:-/portion. Då ingår mat, dryck, sallad, bröd och kaffe!
Och för oss i publiken, hur ser det ut med mat för oss?

Och för oss i publiken, hur ser det ut med mat för oss?

Jag jobbar på den frågan. Cafe Räser är öppet som vanligt, och servering med mer påkostade alternativ är mitt i diskussion just nu.

Se till att ta med familj oich vänner :)

Planeringen med evenemanget i sig har gått bättre än marknadsföringen sista veckan så jag är lite orolig att vi har MYCKET mer att erbjuda än besökare att ta del av det.

Så lasta bilen med alla du känner och kom bara kom :)

SM release #4

Porsche kommer att finnas på plats och ställa ut delar ut sitt modellprogram. Skärskåda de senaste modellerna och ställ alla nördiga frågor till Porsches representanter :)

Låter riktigt skoj med alla aktiviteter och smart drag att ta dit övriga sektioner och andra företag som vill marknadsföra sig och samtidigt drar lite publik utan att det kostar skjortan.

Undrar dock var man hittar info om detta om man inte läser här på SH? Kollade på både Svemo och LMS och där hittar jag inte någon info alls. Inte på Facebook heller... Tror nästan att FB kan räcka som marknadsföringsplats, lägg upp affischen och tider för events så bör det ju vara många som får infon.

Med hjälp av lite fint väder kan det nog bli riktigt bra!

Låter riktigt skoj med alla aktiviteter och smart drag att ta dit övriga sektioner och andra företag som vill marknadsföra sig och samtidigt drar lite publik utan att det kostar skjortan.

Undrar dock var man hittar info om detta om man inte läser här på SH? Kollade på både Svemo och LMS och där hittar jag inte någon info alls. Inte på Facebook heller... Tror nästan att FB kan räcka som marknadsföringsplats, lägg upp affischen och tider för events så bör det ju vara många som får infon.

Med hjälp av lite fint väder kan det nog bli riktigt bra!

Tråkigt att höra att det missats, bjud in alla dina vänner till facebookeventet:
SM-final i roadracing 7-8 sept

DELA Facebooksidan med alla dina vänner och be de dela den vidare.
Linköping Roadracing Events

Och här finns info för de som inte har facebook.
www.lmsroadracing.se/sviestadloppet

Sprid alla länkar till alla ni känner!

Vänliga hälsningar
Daniel Zilén
Kassör & Webmaster
LMS Roadracing

Last edited:
Detta verkar bli den bästa SM-tävlingen genom tiderna! Stor eloge till alla som engagerar sig! Önskar att jag kunde vara med och köra!

Detta verkar bli den bästa SM-tävlingen genom tiderna! Stor eloge till alla som engagerar sig! Önskar att jag kunde vara med och köra!

Det är bara anmäla sig och köra Viktor!

Jag väntar på gaffelben och gaffelkronor från England respektive Tyskland och hoppas på att få ihop mitt lik. Är det någon tävling jag vill köra i år är det denna!

Vi har jobbat med nya ideér och annat tänk än tidigare för att promota denna tävling men inte bara för denna tävling utan sporten i sig. En STOR eloge till Agile som jobbat 8h om dagen med detta utöver sitt ordinarie jobb!

Tråkigt att höra att det missats, bjud in alla dina vänner till facebookeventet:
SM-final i roadracing 7-8 sept

DELA Facebooksidan med alla dina vänner och be de dela den vidare.
Linköping Roadracing Events

Och här finns info för de som inte har facebook.
www.lmsroadracing.se/sviestadloppet

Sprid alla länkar till alla ni känner!

Vänliga hälsningar
Daniel Zilén
Kassör & Webmaster
LMS Roadracing

Toppen!
Begriper inte hur jag kunde missa all info trotts att jag letade i säkert 30 min... Skit bakom spakarna som vanligt!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman