Inför Knutstorp den 5/7...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Inför Knutstorp den 5/7...

Kung Hallibabb skrev:
Va du är snäll..

Vilken olja åker du på ?

Minns inte namnet på den, en mörkgrå dunk, den dyraste dom hade när jag handlade. Helsyntetisk iallafall.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Inför Knutstorp den 5/7...

Åsa skrev:
Minns inte namnet på den, en mörkgrå dunk, den dyraste dom hade när jag handlade. Helsyntetisk iallafall.

Kan det vara Mobile dublicatedblended XO ? Helsyntet ?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Inför Knutstorp den 5/7...

Kung Hallibabb skrev:

Har för mig att det heter ngt annat, men jag kan ha fel.
Men det jag är säker på att det är helsyntet. Kör bara på det. Mobile är säkert helt kanon :kär

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Inför Knutstorp den 5/7...

Kung Hallibabb skrev:
Biltema fulsyntet rak 50 tror jag att jag hällde i lillgixxern innan jag överlät den till Åsa...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Inför Knutstorp den 5/7...

GSXR1100R skrev:
Biltema fulsyntet rak 50 tror jag att jag hällde i lillgixxern innan jag överlät den till Åsa...

Har bytt sedan dess.

Edit: överlät :confused: :rolleyes:

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Inför Knutstorp den 5/7.

Åsa skrev:
Har bytt sedan dess.

Märk väl, det var JAG som bytte olja och filter :D

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Inför Knutstorp den

Åsa skrev:
Märk väl, det var JAG som bytte olja och filter :D
Med vem :confused:

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Inför Knutstorp

GSXR1100R skrev:

Ja du, det blir dagens 1000-kronorsfråga :D
Ett tips är att jag hade även en irriterande "fluga" runt mig hela tiden...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Inför Knutst

Åsa skrev:
Ja du, det blir dagens 1000-kronorsfråga :D
Ett tips är att jag hade även en irriterande "fluga" runt mig hela tiden...
Pappa flugor är jättejobbiga :(

Usch...lördagen närmar sig snabbt, och ännu har ingen cylinder dykt upp! :skrämd
Har ringt å tjötat lite mer på Ebos, de skulle ringa till britterna imorrn å höra vad de håller på med... :whip

Om jag inte får cylindern i tid så kanske jag inte kan köra! :( Om jag inte lyckas övertala farsan att låna ut hans ZX12R till mig...

Är det någon därute som EVENTUELLT vill köpa en plats i den röda gruppen på lördag? Hör av er i så fall....nu skall ja gå å lägga mig å gråta en tår... :o

McFille skrev:
Usch...lördagen närmar sig snabbt, och ännu har ingen cylinder dykt upp! :skrämd
Har ringt å tjötat lite mer på Ebos, de skulle ringa till britterna imorrn å höra vad de håller på med... :whip

Om jag inte får cylindern i tid så kanske jag inte kan köra! :( Om jag inte lyckas övertala farsan att låna ut hans ZX12R till mig...

Är det någon därute som EVENTUELLT vill köpa en plats i den röda gruppen på lördag? Hör av er i så fall....nu skall ja gå å lägga mig å gråta en tår... :o

Yesbox.
Jag har plats i den gröna gruppen. men vill gärna byta till den röda. sedan har jag en polare som vill köra i den gröna gruppen..

Hojta till när du vet

Kung Hallibabb skrev:

*host* tar du med klistermärken tills på lördag då :hej ;)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Inför Knutstorp den 5/7.

Kung Hallibabb skrev:
Då måste du lova o lacka in Yamaha på tanken med.

Okej, vad får jag för det då? :rock

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Inför Knutstorp

Kung Hallibabb skrev:
Klistermärken ville du ju ha så det fixar vi ..

Du som är så söt och trevlig...:fatta!

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...