Inför beviks på tidsdag

Jocke W

www.weideniusmotorsport.s e
Gick med
19 Oct 2003
Hoj
Yamaha 426F MX ,01*Såld* KTM 525 SMR, 05*Såld*. KTM 450 SXS, KTM 560 SMR-07
Kommer det va träningar före? första heatet började väl 16.45 om jag inte minns fel, gör ju ingenting om man får se ännu mer motard åka innan det.

Jocke W skrev:
Kommer det va träningar före? första heatet började väl 16.45 om jag inte minns fel, gör ju ingenting om man får se ännu mer motard åka innan det.

Jag tror att det var träningarna som började då sist..
Jag och brorsan CoRuS skulle ner till Bevik kuppen på tisdag och köra men det blir nog bara jag, eftersom brorsan krascha idag. Ett nyckelben år pipan :död Vi var i Tierpkrokarna och testa en bana. Men för hans den blev det bara ett halv-varv och sen var det klart för hans del.. 6V. sjukskriven.
Ahaa.. En sollentunahulligan till. :tummenupp Bra att veta att man har Motardmopedister i närheten om det ör körning på G..

Cybernisse skrev:
Jag tror att det var träningarna som började då sist..
Jag och brorsan CoRuS skulle ner till Bevik kuppen på tisdag och köra men det blir nog bara jag, eftersom brorsan krascha idag. Ett nyckelben år pipan :död Vi var i Tierpkrokarna och testa en bana. Men för hans den blev det bara ett halv-varv och sen var det klart för hans del.. 6V. sjukskriven.
Ahaa.. En sollentunahulligan till. :tummenupp Bra att veta att man har Motardmopedister i närheten om det ör körning på G..

aj fan..tråkigt..

Jo men har ju inte fått min motard ännu! men jag e på sen så länge det e bankörning :banana

Nån som vet då hur det e med träningarna? Tyckte jag läste att heaten skulle börja runt 5 snåret

men halå..ni som ska tävla måste väl veta om det är, när ni ska träna innan?

Cybernisse skrev:
NEEEJ!!! :( :död :(
Hälsa och säg åt han att han ska krya på sig ordentligt!!
Vi kommer sakna honom på tisdag... Fast skönt att du är med istället :tummenupp

Okey ingen träning före rejset då..ska bli kul att se motard live, har inte gjort det förut, kör ni nå fort? :D

Ja det här ska bli riktigt kul att titta på... hoppas man får se lite häftig action!!! såg på tv för ett tag sen på svt 24, vråål grymt. jag är faktiskt riktigt avundsjuk på er som håller på och tävlar. ajja mig ser ni som åskådare iaf =) ses!!!

Jocke W skrev:
Okey ingen träning före rejset då..ska bli kul att se motard live, har inte gjort det förut, kör ni nå fort? :D

Det är 10 min träning & 15 min tidsträning (sammaslaget) för open & 450 samt 20 min träning för motionsklassen.

okey, ja kommer va där och studera er!

Det blir bara tidsträning denna ggn. Vi hoppar över fri tränings biten. Den gör ändå varken till eller från.. :)

Barrett skrev:
Det är 10 min träning & 15 min tidsträning (sammaslaget) för open & 450 samt 20 min träning för motionsklassen.

Butler skrev:
Det blir bara tidsträning denna ggn. Vi hoppar över fri tränings biten. Den gör ändå varken till eller från.. :)

oki, låter ju rimligt. Kanske man t.o.m hinner få en vettig tid innan man börjar tappa delar denna gång :)
Är det fortfarande 25 min?

Supermoto skrev:
NEEEJ!!! :( :död :(
Hälsa och säg åt han att han ska krya på sig ordentligt!!
Vi kommer sakna honom på tisdag... Fast skönt att du är med istället :tummenupp

Jag hälsar från dig!
Det värsta e att de inte skruva ihop nyckelbenet utan bara linda honom, så han har 6V pilla naveln framför sig... :(

Jag gör väl tävlingen enklare för dig tror jag.. En mindre för dig att tänka :hihi om du tänker göra en repris på förra tävlingen :Bugar Blir nog svårt att hålla det brorsan sa då han for iväg med plåstertaxin. (kom ihåg nu att va bättre än 7:a) Det fixsar jag nog inte :va :va

Cybernisse skrev:
Jag hälsar från dig!
Det värsta e att de inte skruva ihop nyckelbenet utan bara linda honom, så han har 6V pilla naveln framför sig... :(

Jag gör väl tävlingen enklare för dig tror jag.. En mindre för dig att tänka :hihi om du tänker göra en repris på förra tävlingen :Bugar Blir nog svårt att hålla det brorsan sa då han for iväg med plåstertaxin. (kom ihåg nu att va bättre än 7:a) Det fixsar jag nog inte :va :va
Fint :)
Måste vara skithärligt att sitta så still att inte benen rör sig i 6v alternativt inte sitta så still men då ha skitont istället :(
Jaja, inte vara så ödmjuk nu. Du kör med fetaste sladdarna jue på bilderna från Ticksta :yoparty

Det finns mindre ändringar i tidschemat eftersom vi var lite väl optimistiska förra ggn och han inte klart. (Vi vill ju kunna bedriva verksamhet nästa år också) :)

JAg skulle mailat ut ett nytt TR men det har jag inte hunnit. Så på förarmötet skall vi försöka informera om :

- Buller, cyklar som visar orimliga ljudnivåer vid förbifart blir avvinkade (under tidtröning) för kontrollmätning alt. kontrollmäts efter kval/tävlings heat.

- Start signal, starten går när rött ljus slocknar.

- Gulflagg, var snälla och visa bättre respekt för gulflagg, vi kommer hålla noggrannare koll på detta denna ggn.

- Utfart till banan sker via rondellen inte som sist via grind

Ni som hinner läsa detta kan ju föra det vidare till berörda.

jaja
mvh
/ Peter Larsson

Barrett skrev:
oki, låter ju rimligt. Kanske man t.o.m hinner få en vettig tid innan man börjar tappa delar denna gång :)
Är det fortfarande 25 min?

Supermoto skrev:
Fint :)
Måste vara skithärligt att sitta så still att inte benen rör sig i 6v alternativt inte sitta så still men då ha skitont istället :(
Jaja, inte vara så ödmjuk nu. Du kör med fetaste sladdarna jue på bilderna från Ticksta :yoparty
IMG_8003.jpg

Va det detta du tänkte på så var det enbart pga vetskapen av att Freddie "Mc-Budet" låg i hasorna.. :banana :banana Men jag höll bara undan 2varv sen vred han på rullen.. :brinnerup

Butler skrev:

Gäller det både Amatör och Elit eller bara Elit? :confused:

Känns ju lite övermodigt att köra amatör tidsträning 15min utan att hinna få känn på banan :va Blir inga snabba varv då, om man inte kört slingan innan. :(

Hoppas på snabbt svar, eftersom det handlar om at åka eller inte åka!
Känns nästa på gränsen att åka 40mil med hyrbil för 15min + 6varv........ :( :(

Nej det handlar bara om Elit. Motion kör lika som förra ggn.

mvh
Peter Larsson

Cybernisse skrev:
Gäller det både Amatör och Elit eller bara Elit? :confused:

Känns ju lite övermodigt att köra amatör tidsträning 15min utan att hinna få känn på banan :va Blir inga snabba varv då, om man inte kört slingan innan. :(

Hoppas på snabbt svar, eftersom det handlar om at åka eller inte åka!
Känns nästa på gränsen att åka 40mil med hyrbil för 15min + 6varv........ :( :(

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...