Infällda bakblikers

Magic

Mange
Gick med
16 Jul 2005
Hoj
Yamaha R1-02
Tja!
Jag har en "retta"-02 som jag nu till vintern tänkte montera highpipe på. :yoparty Men!! Kan nån ge mig lite tips på vart jag kan få tag på nå schyssta infällda bakblinkers? Har nån någon bild på förslag?
Mvh Magic

på ebay så finns det en klar baklampa, med själva "treudden" på sidorna som inbyggda blinkers. snyggt, men inte gratis

Magic skrev:
2437165 Tja!
Jag har en "retta"-02 som jag nu till vintern tänkte montera highpipe på. :yoparty Men!! Kan nån ge mig lite tips på vart jag kan få tag på nå schyssta infällda bakblinkers? Har nån någon bild på förslag?
Mvh Magic
Kolla på www.mototeck.com för undertail eller http://www.clearalternatives.com/ den sista har nog baklyset Wonderwizard snackar om:tummenupp

Nice!!! Hittade ett grymt fett integrerat baklyse på Bikersneed.se. Det blir nog det!
Vintern suger!
Tack alla!!

ja du Suzukamannen, säg det. Tur att det finns snowboard. smålandsstenar.... där blev jag stående med bilen i somras när jag var på genomresa. Känner du han som har verkstad vid den där "blåa" macken efter vägen?

hehe ja tur det finns om man nu gillar snowboard, jag e nog mer pulka kille=)
känner inte killen i fråga men jag vet ju vem det e....
köpte baklampoa med integrerad blinkers i o det blev tok fett, ska bara ta bort skjuss pinnarna med så blir det en REPSOLO =) skaffade även små ledminiblinkers fram.. såg det fanns till din me=)

http://www.bikersneed.se/FX/Mototeck/OEM/r1_quartering_view.jpg

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Back