Maldiani
Ny medlem
Eftersom det finns många utbildade ingenjörer samt blivande ingenjörer inom teknikska områden, blir jag tvungen att ställa frågan här
..
Har fått möjlighet att gå en påbyggnadsutbildning till Industriprogrammerare på Lernia, har efter ett studiebesök på skolan fått en liten uppfattning om vad det innebär, men ändå inte riktigt fått svar på alla frågor..
1. Hur brukar miljön vara ute på arbetsplatserna (typ mycket smuts och dammigt) ?
2. Lönenivå?
3. väldigt enformigt?
All övrig intressant info uppskattas...
Jobbar idag med reklam och marknadsföring men vill gärna testa på något helt nytt.. (har möjlighet att koma tillbaka till mitt nuvarande jobb om så skulle behövas)
Sorry för att tråden blev så lång!!
.. Har fått möjlighet att gå en påbyggnadsutbildning till Industriprogrammerare på Lernia, har efter ett studiebesök på skolan fått en liten uppfattning om vad det innebär, men ändå inte riktigt fått svar på alla frågor..
1. Hur brukar miljön vara ute på arbetsplatserna (typ mycket smuts och dammigt) ?
2. Lönenivå?
3. väldigt enformigt?
All övrig intressant info uppskattas...
Jobbar idag med reklam och marknadsföring men vill gärna testa på något helt nytt.. (har möjlighet att koma tillbaka till mitt nuvarande jobb om så skulle behövas)
Sorry för att tråden blev så lång!!

?
..