Industri område på Norr??

Cobra80

Ny medlem
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Stockholm (sumpan)
Hoj
gsx-r 600 -04
Tjenna grabbar!!

tänkte bara höra om någon vet nå bra Industri område norr om stan, som man kan få vara ostört?? Ha lite kul.
Måste ju ta och lära mig att busa lite!! :tungan (vill öva)

Ps.bor i sumpan Ds.

tack på förhand.

/mvh Cobra
 
Cobra80 skrev:
Tjenna grabbar!!

tänkte bara höra om någon vet nå bra Industri område norr om stan, som man kan få vara ostört?? Ha lite kul.
Måste ju ta och lära mig att busa lite!! :tungan (vill öva)

Ps.bor i sumpan Ds.

tack på förhand.

/mvh Cobra

Hur långt norrut får det vara ?
Solna, Sollentuna, Väsby, Märsta....

Edit: hhmm....såg att du bodde i Sumpan
 
Last edited:
En del brukar hålla till i lunda industriområde i närheten av spånga men vet ej hur det är nu sen en sporthoj klippte två ungdomar på en moped där för ett eller två år sedan! Försök att hitta nåt fannat för det är mkt övningkörnings bilar där och kör bla.
 
Wiseguy skrev:
Hur långt norrut får det vara ?
Solna, Sollentuna, Väsby, Märsta....

Edit: hhmm....såg att du bodde i Sumpan

Är ju helt oki att köra en bit! kul att höra var ni andra kör? man vill ju inte försöka lära sig på sveavägen direkt.

Kungsängen får ta och åka dit och kolla lite..

Tack för svaren

/mvh Cobra
 
Cobra80 skrev:
Är ju helt oki att köra en bit! kul att höra var ni andra kör? man vill ju inte försöka lära sig på sveavägen direkt.

Kungsängen får ta och åka dit och kolla lite..

Tack för svaren

/mvh Cobra

kanske ska dra ut och leka på torsdag med en polare på norra sidan, det e bara haka på och lattja lite..
 
Last edited:
Cobra80 skrev:
Vilken tid?? Får man hänga på även fast man är helt kass!! kan inte över huvudtaget..???

Måste man kunna köra på bakhjulet? Ääääh men träning ger färdighet!
 
Cobra80 skrev:
Vilken tid?? Får man hänga på även fast man är helt kass!! kan inte över huvudtaget..???

Det e klart du kan haka på, ju fler desta roligare..
Vi tänkte dra ut vid 3-tiden..
 
MD skrev:
Det e klart du kan haka på, ju fler desta roligare..
Vi tänkte dra ut vid 3-tiden..

Tack för inbjudningen. :yoparty
Synd att man inte kunde hänga på... Jobba :huvet men får bli någon annan gång...(skulle vara riktigt Kul)
Var ni ute vid Täby?? Måste ta och åka dit och kolla läget..

/mvh Freddy
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top