Cobra80
Ny medlem
Tjenna grabbar!!
tänkte bara höra om någon vet nå bra Industri område norr om stan, som man kan få vara ostört?? Ha lite kul.
Måste ju ta och lära mig att busa lite!!
(vill öva)
Ps.bor i sumpan Ds.
tack på förhand.
/mvh Cobra
tänkte bara höra om någon vet nå bra Industri område norr om stan, som man kan få vara ostört?? Ha lite kul.
Måste ju ta och lära mig att busa lite!!
(vill öva)Ps.bor i sumpan Ds.
tack på förhand.
/mvh Cobra
men får bli någon annan gång...(skulle vara riktigt Kul)