Indraget körkort, vad göra??

duckie skrev:
2247252 Bla bla bla...

Ge fan i att uppmuntra till att dribbla med mina skattepengar. Kör man för fort får man fan pynta böterna, låta hojen stå ett par månader och sluta grina.
:corn

Fast vissa radarkontrollerade sträckor irriteras man våldsamt och väldeliga över, t.ex. västra infarten i Gävle på R80 där man står i info-fickan och tar fordon som i 99 fall av 100 måste ner till under 50 km/h för att klara rondellen. Där har man fartkontroll BARA för att håva in pengar.

Disasterpiece skrev:
2247506 Nää finns det? Jag trodde dom satte hastighetsbegränsningar för skojs skull?
Det jag menade var att 95km/h på en 70väg som precis övergår till 50 inte är så jäkla mycket att åma sig över.

:hihi

andersbrink skrev:
2248442 Fast vissa radarkontrollerade sträckor irriteras man våldsamt och väldeliga över, t.ex. västra infarten i Gävle på R80 där man står i info-fickan och tar fordon som i 99 fall av 100 måste ner till under 50 km/h för att klara rondellen. Där har man fartkontroll BARA för att håva in pengar.

Dom sista 1% brukar man se spår efter i gruset uppe på rondellen..... :hihi

Håller i övrigt med dig...

andersbrink skrev:
2248442 Fast vissa radarkontrollerade sträckor irriteras man våldsamt och väldeliga över, t.ex. västra infarten i Gävle på R80 där man står i info-fickan och tar fordon som i 99 fall av 100 måste ner till under 50 km/h för att klara rondellen. Där har man fartkontroll BARA för att håva in pengar.

Jo, grisigt..

Catway skrev:
2247286 Låter nästan som om du kör som en tjej? :va :banana

Vi andra som kör som man skall med en sporthoj kanske behöver lite reservtrix när snuten nu inte kan få in pengar på något bättre sätt! :lol

En riktig sporthojjare[tm]? Coolt!

Jag håller med Fuckie! Det är bara töntar som börjar grina när lappen ryker. Kör man på allmän väg har man väl förstått och accepterat reglerna: Kör man för fort - inget kort!

Angående att dumma staten bara vill ha folk vid liv så att de skall kunna betala skatt: Och? Jag delar statens intresse till fullo. Desto fler som bellar skatt, desto bättre förutsättningar för alla. Bara dumhuvuden misslyckas med att förstå det!

Hej då dumhuvuden! :hej

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma