Tjenare.
Frågan lyder: Vad händer om man kör tung båge på mellankort och mannen i dräkt vinkar in en och ber att få se på lappen?
Tar han kortet med sig eller blir det bara böter och en promenad hem från vägkanten?
Körde min cbr på mellankort förra sommaren, man var ju lite nervös. Så nu funderar jag på om jag ska lägga pengar och tid på en ny uppkörning eller chansa och få den tunga lappen automatiskt nästa år.
Tack för mig.
Frågan lyder: Vad händer om man kör tung båge på mellankort och mannen i dräkt vinkar in en och ber att få se på lappen?
Tar han kortet med sig eller blir det bara böter och en promenad hem från vägkanten?
Körde min cbr på mellankort förra sommaren, man var ju lite nervös. Så nu funderar jag på om jag ska lägga pengar och tid på en ny uppkörning eller chansa och få den tunga lappen automatiskt nästa år.
Tack för mig.

nog att köra olovligt så vad spelar det dig för roll? Du vet ju mycket väl att du inte ska köra som du gjort. MEN visa aldrig kortet, då kan du i alla fall inte bli av med det på plats...
