Glenn Ocklund
Motorsport utvecklare
Vi har blivit utsatta för hot av Svemo, första Indoor Ice Racing kördes på prov 14 april i Åkersberga -08 i sammarbeta med Svemo. Där efter lovade förbundet att hjälpa till att ta fram en form för denna nya tävlingsgren. 4 veckor före Norrtälje 3 mars fick vi beskedet att förbundet inte hade lyckats lösa detta. Då hjälpte SMA till att försäkra och licensiera tävlingen vilket möjlig gjorde denna unika tävling på bandyplanen mitt i Norrtälje.
Detta har resulterat i att Solo finn dubbs klassen inte vågar deltaga efter Svemos hot och har lämnat återbud, ni som vill och vågar ställa upp för detta event med enduro eller finn dubb som öppnar dörrar till en helt ny tävlingsform får gärna anmäla sig på info@quadshopen eller på tel 0705-610 500
www.Indooriceracing.se
Detta har resulterat i att Solo finn dubbs klassen inte vågar deltaga efter Svemos hot och har lämnat återbud, ni som vill och vågar ställa upp för detta event med enduro eller finn dubb som öppnar dörrar till en helt ny tävlingsform får gärna anmäla sig på info@quadshopen eller på tel 0705-610 500
www.Indooriceracing.se