Indoktrineras dagens Kalle-Anka läsare?

korvgubbe skrev:
2278206 "- Publiceras i samarbete med Sverigedemokraterna!"

:hihi

Ajaj. Det där såg jag inte......
Kanske läge att stänga den här tråden då innan bollen börjar rulla. Inte meningen att sitta här och sprida deras propaganda.

He he jag undrade jag med. Va fasiken hur kunde kalle utav alla tidningar sjunka så lågt. Dessutom så va det kass, inte likt kalle. Kalle är och har alltid varit bra läsning.

Nu när jag fick höra "- Publiceras i samarbete med Sverigedemokraterna!"
Så trilla poletten ner.

Kanske ta bort länken?

Starstriker skrev:
2278216 Ajaj. Det där såg jag inte......
Kanske läge att stänga den här tråden då innan bollen börjar rulla. Inte meningen att sitta här och sprida deras propaganda.

Jag skojade alltså... Serien är inte publicerad av SD... Däremot kan jag tänka mig att Kalle Anka plötsligt blev deras favorit efter den där storyn.

korvgubbe skrev:
2278220 Jag skojade alltså... Serien är inte publicerad av SD... Däremot kan jag tänka mig att Kalle Anka plötsligt blev deras favorit efter den där storyn.

Aaah. Ok. Trodde jag missat något viktigt och att innehållet i pratbubblorna bytts ut. Undrar om den där verkligen publicerats? Den verkar ju vara lite väl rasistisk.......

Vad har vi här då, snillen spekulerar? :D
Tror ni på rymdvarelser eller vad är det ni associerar till?

Markus skrev:
2278251 Vad har vi här då, snillen spekulerar? :D
Tror ni på rymdvarelser eller vad är det ni associerar till?

Schena schena Markus. Jag har skapat en tråd som du och Korvgubbe kan snacka lite i. :D

Starstriker skrev:
2278260 Schena schena Markus. Jag har skapat en tråd som du och Korvgubbe kan snacka lite i. :D

Han och jag får inte snacka så jag ska ägna mig åt popcornätning istället! :mattias

:corn

Starstriker skrev:
2278260 Schena schena Markus. Jag har skapat en tråd som du och Korvgubbe kan snacka lite i. :D

Vad hyggligt, ledsen att det var jag som breakade da news att din gamla fritidsgård konkat, men för den sakens skull är det riktigt lågt att försöka gillra fällor. :hihi

Markus skrev:
2278271 Vad hyggligt, ledsen att det var jag som breakade da news att din gamla fritidsgård konkat, men för den sakens skull är det riktigt lågt att försöka gillra fällor. :hihi

Vaffan har de konkat nu? Skylten satt iaf kvar! Aja.
Ungarna får väl gå till Tommys Grill istället då.

korvgubbe skrev:
2278220 Jag skojade alltså... Serien är inte publicerad av SD... Däremot kan jag tänka mig att Kalle Anka plötsligt blev deras favorit efter den där storyn.

Mona Sahlins favorit är Fantomen. Hård mot dom hårda och allt det där....

Biifer skrev:
2278728 Fy fan. Finns nog inget värre ställe, inte ens i Åkersberga. Måste jag verkligen?

Det måst eju vara ett utmärkt ställe att burna på. 30 sträckan bort mot Rikets Sal är ju som gjord för att wheela på!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg