Indien Suger

*CASHMAN*

Ceterum censeo Sandviken esse delendam
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
SUZUKI RM250 -91
Indien Suger inte fullt lika mycket idag!

I tisdags påtalade jag att dom måste bila upp betongen för två av pelarna eftersom det läckte vatten rakt igen plattan och sprutade ut på sidorna. Sedan dess har jag varit utstött och snudd på hånad varje dag. Idag fick jag dessutom en avhyvling av en ABB-gubbe från Delhi som tyckte det var mitt fel då jag inte medverkat vid hela gjutningen. Det var väl för fan inte jag som skulle vibba betongen. Jag är på väg att ge upp nu! :(

Last edited:
India

ta inte skiten personligt..lättare sagt än gjort kanske :gråta
Ta en rejäl sup o tänk på nåt roligt typ mc-åka, brudar, bärs mm.
Snart hemfärd, bara tre veckor kvar :banana . Då blire fest...på
indisk restaurang kanske? :fyllisar :kulspruta
Nu ska jag gå hem o :fyllisar ...
Hade bra o lycka till med allt / Micke

Det

VaLLe skrev:
Ska jag komma över och spöa skiten ur dom allihop???? :brinnerup

är gånger som denna man önskar att vi var en annan sorts mc-klubb och körde omkring på trötta jänkare! Men alla som vill komma hit på fajt är hjärtligt välkomna! Här är dom :kocko :dummer
Hoppas det skiter sig rejält så det inte finns nåt annat att göra än att byta ut mig mot nån som dom inte tappat ansiktet inför. Då först kan jag börja :banana

Hota för fan, hota.

Säg att om dom inte gör som du säger så ska du skjuta varenda jävla ko i Indien, så kan dom vara hur heliga dom vill.

Börjar dom tjata om ormar, kan du hälsa att jag kommer och tillreder dom åt dem, jag är en jävel på orm stekt i försvarets hudsalva.

:brinnerup

-

Indiens högste byggare är en vettig karl! Han skällde inte alls på mig som jag trodde han skulle göra. Han sa inte ett ljud om det utan skällde på elektrikerna i stället. Dessutom så redde jag ut alla dumheter som dom höll på med innan handskarna behövde kastas! Jag kanske får åka till Delhi några dar denna vecka men det gör inget. Ombyte förnöjer!

ps. jag vill ändå åka hem nu! ds.

Vakna nu grabben!

Funatic skrev:
Inte konstigt att dom är så många i Indien om hela Indien suger... :D

Kvinnorna kan väl inte suga med vaginan heller! :kocko

Landet är en katastrof. Ett exempel är trafiken vid en järnvägsövergång. Då bommarna fälls så fylls precis hela vägbanan på bägge sidor av bommarna med fordon. När så bommarna öppnas så blir det tvärstopp på spåret. Det kan ta en halvtimma att komma över även fast man står längst fram. :huvet
Nåja, idag fastnade vi i en vanlig korsning i ca 1,5 timme och jag kunde inte annat än att garva åt det. Min chaufför som mest tutat vände sig om och garvade han också. Det är en riktigt trevlig filur fast han inte kan nån engelska alls. Jag vill bara tillägga att det inte finns ett jävla dugg att göra här på kvällarna. Jag frågade om det fanns nån bio eller nåt, men det var det ingen som visste. Äh, va fan, det får väl bli nån gammal kricketmatch från 1987 eller nåt som vanligt! Spriten är dock billig!
//Sahib *CASHMAN*

Nyheter
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...