Liwa1
Supermedlem
Hammet skrev:.....FJOLLTRÄSK....vilket jävla pack....stänga av stereon för att ingen ska höra att man har högtalare, hahaha fy fan det bevisar ju att stockholm bara är en jävla pundarhåla
Jag bor INTE i Stockolm, så sorry grabben.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hammet skrev:.....FJOLLTRÄSK....vilket jävla pack....stänga av stereon för att ingen ska höra att man har högtalare, hahaha fy fan det bevisar ju att stockholm bara är en jävla pundarhåla

Hammet skrev:nä men i kringorterna gissar jag på, same shit![]()
Hammet skrev:är det nedanför uppsala så är det stockholm
gsxf skrev:Allvarligt liwa sex får jag , knäskrap gör jag och som sagt jag tycker det är synd att du har blivit av med sakerna men man ska inte ha hoj delar i bilen tänk lie först innan du parkerar nästa gång.........![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gsxf skrev:Allvarligt liwa sex får jag , knäskrap gör jag och som sagt jag tycker det är synd att du har blivit av med sakerna men man ska inte ha hoj delar i bilen tänk lie först innan du parkerar nästa gång.........![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

gsxf skrev:HUUUUUUUU vad rädd jag blir tål du ingen kritik eller du kan läsa om inläggen så kan du se att jag tycker DET ÄR TRÅKIGT ATT DU BLIVIT AV MED DINA GREJER men har inte hoj grejer i bilen och knäskrap vet vi alla att du inte klarar av..............
NU NJUTER JAG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Snabbe_jag skrev:uppdatering har nu fått reda på vem det är, kör upp och knackar på då ser jag 2 personer som står och trycker bakom gardinerna.
Vad göra funderar på att hämta kofoten och bryta mig in och ta det som är mitt.
Det finns folk som sett honom med bla min väska inatt så det är ganska självklart...

t-rex skrev:Går gsxf på droger månne? Eller blev han förnedrande omkörd på någon bana av en liten flicka och kände sin manlighet ifrågasatt?
Får ju faktiskt gnällspikens uppseendeväckande, men ändock lite roliga, entré att framstå som rätt tam.....

Liwa1 skrev:Så var det min tur alltså.
Haft inbortt i bilen i ett låst garge!!!!! (flerbilsgarage)
Bara i min bil har det varit inbrot, i en sketen Seat som det inte syns att det satt stereo i med slutsteg med mera. Sen hade vi nyss varit på banåka och jag hade orginalsystemet till hojen, verktyg och annat till hojen i bilen. Inget syntes. Min bil stod på en trång plats, trängsta i hela garaget, samt att det står M3 med och utan larm där med dyrare saker i än min som även syns.

|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |