Inbrott i hemmet inatt!!!

bo$ken

HarleyF0rum.se
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
H-D, Choppa
Lade mig kl. 03.00 inatt efter lite whiskey på ovanvåningen(i sovrummet).
Vaknar kl 9.00 och ska ner och "data" lite på laptoppen i vardagsrummet och ser att den är borta :va

Frågar frun, har du sett min data? nä!

kollar ut på gräsmattan och där ligger min PSP, en digitalkamera och lite kablar samt en tändare med inbyggd ficklampa....de har de tappat!

Tändaren tog polisen hand om (CSI-varning)

laptoppen är dock borta. En HP med widescreen och INGA ÅÄÖ på tangentbordet då den är inhandlad i USA.

Så om nån vill sälja en sån,ja då är det min! :tungan

Det värsta är att barnen och vi sov där uppe...skiter i datorn.
Jaja, ni fattar....

Nu väntar jag bara på att de kommer och tar min Retta... sover med drivern i sängen nu.

Dom är så fräcka ja!

Är en av de drabbade men fick stop på han när jag av ren reflex vaknade och tittade tjuven rakt in i ögonen i 2 sek på halv meters avstånd sen stack han med benen på ryggen! :kulspruta

Beklagar sorgen Bo$ken.....dax att flytta ifrån Mö? Det är just vid sådana tillfällen man mer än gärna vill ta lagen i egna händer. Håller ögonen öppna.

Betonar att jag INTE uppmanar till detta.

Mr K skrev:
2244216 Nu har du faktiskt ett fel :tuttar

Den är laglig och använda när man är på pistolklubben.

Är det mycket byråkrati om man vill ha sitt eget hem som pistolklubb? Gärna med skjutmål placerat på väl valda platser... :kulspruta

Man får visst använda dem hemma också. Man ansvarar dock för vad kulorna träffar. :tungan

Fixx skrev:
2245048 Men securitas larmpaneler är fan så mycket bättre än bosch och safety line som det verkar vara på hemsidan

Nja inte beräd att hålla med där!!
Boschs prylar är grymma!!!

Jag fixa dig ett fin fint larm till fin peng men jag är inte med i moms :rolleyes:

bo$ken skrev:
2242730 Lade mig kl. 03.00 inatt efter.........

Usch! Obehaglig och otäck läsning.....

Tur att det bara försvann lite prylar och att ingen kom till skada.

Malmö blir bara värre och värre verkar det som........... Jag som tyckte stan höll på att bli bättre för 3- 4 år sedan.

Tsunami skrev:
2245304 Nja inte beräd att hålla med där!!
Boschs prylar är grymma!!!

Jag fixa dig ett fin fint larm till fin peng men jag är inte med i moms :rolleyes:
nä tack.. klarar mig utan :)

CeltaniC skrev:
2243047 Dom är så fräcka ja!

Är en av de drabbade men fick stop på han när jag av ren reflex vaknade och tittade tjuven rakt in i ögonen i 2 sek på halv meters avstånd sen stack han med benen på ryggen! :kulspruta

fy fan...
hur fan vågar de??
jag hade sparkat benen av honom.. och de illa kvikt...
men sen blir man kanske ganska förvånad när man vaknar upp...

jävla idioter..
skicka hem de jävlarna.. hahaha

bo$ken skrev:
2242730 Lade mig kl. 03.00 inatt efter lite whiskey på ovanvåningen(i sovrummet).
Vaknar kl 9.00 och ska ner och "data" lite på laptoppen i vardagsrummet och ser att den är borta :va

Frågar frun, har du sett min data? nä!

kollar ut på gräsmattan och där ligger min PSP, en digitalkamera och lite kablar samt en tändare med inbyggd ficklampa....de har de tappat!

Tändaren tog polisen hand om (CSI-varning)

laptoppen är dock borta. En HP med widescreen och INGA ÅÄÖ på tangentbordet då den är inhandlad i USA.

Så om nån vill sälja en sån,ja då är det min! :tungan

Det värsta är att barnen och vi sov där uppe...skiter i datorn.
Jaja, ni fattar....

Nu väntar jag bara på att de kommer och tar min Retta... sover med drivern i sängen nu.

Ja,, Mitt o ditt är ett minne blott...

Finns billiga larm som ger 106Db,, kostar inte mycket och väcker dig ialla fall så du kan öva på svingen... Eller som vi,, En fetebiffig Rottis som heter Caesar.. :yoparty

Får dom tag i dom så kan du begära namn o så på asen... Kanske dom klämmer handen i en dörr eller nåt så kanske dom inte så klåfingriga nästa gång...

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park