Inbrott i garaget Helsingborg

Bavarac

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Ducati 1098s -08
Jag har haft inbrott i garaget inatt,de rörde inga andra garage bara mitt,de blev skärmda av mitt granne som kör taxi så de lyckades inte ta hojen,men tog alla vertyg mitt Acra system,några extra fälgar ett set nya Supercorsa däck mm.De körde en mörk Citroen jumper,reg nummret stämde med en vit Mitsubishi carisma.Detta hände på Adolfsberg inatt vid halv två.Så ser ni bilen Pma mig
 
Det e kanske samma idioter som var i mitt garage i måndags natt..

Jag hann aldrig se någon,grannen väckte mig efter när de stuckit,jag hade inbrott för några år sen,måste vara samma gäng även då lyckades de inte ta fram hojen för jag hade min bil i garaget.Jag undrar hur fan hittar de alla dessa hojar de måste få tips av någon,jag är rätt så säker att det är någon som känner mig.
 
Jag hann aldrig se någon,grannen väckte mig efter när de stuckit,jag hade inbrott för några år sen,måste vara samma gäng även då lyckades de inte ta fram hojen för jag hade min bil i garaget.Jag undrar hur fan hittar de alla dessa hojar de måste få tips av någon,jag är rätt så säker att det är någon som känner mig.

Idioterna åker väl runt under sommaren och tar reg-nummren, och rekar in garagen:mad:
 
Idioterna åker väl runt under sommaren och tar reg-nummren, och rekar in garagen:mad:


Men hur visste de vilket va just min,det finns många garage just på detta området,kanske någon följde efter mig.Tur iaf att min hoj är kvar för jag hade ingen försäkring
 
Har hemförsäkringen någon effekt på garage?

Bara det lösa runt om som verktyg och reservdelar m.m. Hojförsäkringen tecker det som är orginal hoj inget annat om man inte har special. Man kan t ex teckna extra för ombyggnad m.m.

Jag hann aldrig se någon,grannen väckte mig efter när de stuckit,jag hade inbrott för några år sen,måste vara samma gäng även då lyckades de inte ta fram hojen för jag hade min bil i garaget.Jag undrar hur fan hittar de alla dessa hojar de måste få tips av någon,jag är rätt så säker att det är någon som känner mig.

Det är en mupp som kör med en blå R1 99 som fjantar rundor i utkanten på stan. Han och hans gäng har samlats ovanligt mycket den senaste tiden. Dom bor i våra områden och sedan tipsar dom varandra. Jag vet minst en som bor här i området, en bor på Rökullagatan, en vid HD (bakom höghuset) m.m.

Polisen vet vem dom är men dom verkar ha nått annat span på dom eftersom dom släpper dom även för grövre brott nästan direkt.

Jag tror med stor sannolikhet att dom är dom skyldiga.
 
Last edited:
Bara det lösa runt om som verktyg och reservdelar m.m. Hojförsäkringen tecker det som är orginal hoj inget annat om man inte har special. Man kan t ex teckna extra för ombyggnad m.m.



Det är en mupp som kör med en blå R1 99 som fjantar rundor i utkanten på stan. Han och hans gäng har samlats ovanligt mycket den senaste tiden. Dom bor i våra områden och sedan tipsar dom varandra. Jag vet minst en som bor här i området, en bor på Rökullagatan, en vid HD (bakom höghuset) m.m.

Polisen vet vem dom är men dom verkar ha nått annat span på dom eftersom dom släpper dom även för grövre brott nästan direkt.

Jag tror med stor sannolikhet att dom är dom skyldiga.

Har de någon skåpbil då?
 
Men hur visste de vilket va just min,det finns många garage just på detta området,kanske någon följde efter mig.Tur iaf att min hoj är kvar för jag hade ingen försäkring

Hade jag varit dig hade jag flyttat hojen på studs.. Dom lär säkert komma tillbaka.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top