Inbrott garage

ml_mn

Ny medlem
Gick med
30 Jul 2010
Ort
Bandhagen
Hoj
-04 Honda XL1000Va
Natten mellan den 1 och 2 juni har man tagit sig in i mitt och något till garage i närheten av Farsta Centrum


Från mitt garage har man fått med sig

Shoei AIR-GT Storlek M med Scala G4 med limmat fäste (2veckor gammal)
HJC FS-MAXn Storlek S Neongul med Scala G4 med skruv fäste en skada höger nedre bakhörn
Cross hjälm N-626 Orange med eldsflammor

Div Held handskar
Titan svart Storlek 9
Desert Storlek 9
Score sv/grå Storlek 9
Touring Star
Kalisto Gul/Sv Storlek 9
Cold Champ

Gammla Crosshandskar
Stövlar Forma Majestic Stl 42 (aldrig använda)

GIVI MONOKEY E45 sidoväska med extra monterat bromsljus innehållandes 20st små koner

2X CTEK 2500 Laddare

Komradio handportabel Motorola GP380


Sett eller hört något hör av er med PM
 
Efter inbrott i vårt garage som "gav" hjälmar, handskar, verktyg, luftkompressor så valde de att komma tillbaka ca 4 månader senare. Men då avskräckte larmet dom. Garaget i bottenplan på ett flerfamiljshus.
Tre signalhorn och en siren i garaget (pulsade av ett Biltema 42-140 blinkrelä) väckte grannarna.
När de började bända i dörrarna med kofoten.
Så de drog sig tillbaka för en stund och gjorde sedan nytt försök. Men backade av larmet.
Så de drog sig tillbaka för en stund och gjorde sedan nytt försök. Och grannarna vaknade på nytt.
Och de gav upp. :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top