Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
-Rosen- skrev:2084155Vi i 125cc-forumet inbjuder nu alla som känner sig manade att gratulera oss. vår fina OT-tråd firar inatt 1000 sidor och 20 000 inlägg. titta gärna förbi och lägg en kommentar tråden
obs: present är ett måste![]()
ni blev ju bara bannade för att ni la det i bilder-forumetParadoxy skrev:2084169omg, hoppas någon blir temp-bannad denna gången också.
-Rosen- skrev:2084192ni blev ju bara bannade för att ni la det i bilder-forumet
hehe, stoooffe är spam kungenParadoxy skrev:
-Rosen- skrev:2084211hehe, stoooffe är spam kungen![]()

gnattParadoxy skrev:2084220Efter att jag lämnade tråden ja ^^
God natt![]()

Han var inte själv ute på planenParadoxy skrev:

Kul fakta, 125or är snabbare än din CBR på en knixig bana.IronMike skrev:2084239visste inte ens det fanns en sån forumdel... men annars har ni ju moppeforum.net eller vad det nu heter. sporthoj för mig, är en hoj med större cylindevolym än min mormors symaskin.
![]()
Ja men va spelar de för roll när du ändå inte kan köra? Du värkar ju mest köra med stödhjul.IronMike skrev:2084239visste inte ens det fanns en sån forumdel... men annars har ni ju moppeforum.net eller vad det nu heter. sporthoj för mig, är en hoj med större cylindevolym än min mormors symaskin.
![]()

Säger han som parkerar hojen mellan två träd i tron om att det är ett cykelställ.prulle skrev:2084253Ja men va spelar de för roll när du ändå inte kan köra? Du värkar ju mest köra med stödhjul.![]()
Vafan ja borde få medalj för att hitta två träd i skåne...Solid snake skrev:2084258Säger han som parkerar hojen mellan två träd i tron om att det är ett cykelställ.

En sporthoj låter BROOmromromrom när man startar den..IronMike skrev:2084239visste inte ens det fanns en sån forumdel... men annars har ni ju moppeforum.net eller vad det nu heter. sporthoj för mig, är en hoj med större cylindevolym än min mormors symaskin.
![]()

Så en GP500-hoj är inte en sporthoj?Oddjob skrev:2084269En sporthoj låter BROOmromromrom när man startar den..
inte di-ding-ding.-dingding
![]()
Ja nu har vi ett gränsfall, det där är en moppe på anabola som har förklätt sig som en sporthoj.KalleNorton skrev:2084271Så en GP500-hoj är inte en sporthoj?

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |