Inbjudan till stuntkväll 13 september

Låter ju hur kul som allra helst. Kommer dit och tittar!!! Och äter bulle och dricker kaffe :-)

ja kan jag byta mitt argetspass så är jag på plats :)

Jag är på!

Men jag har ett litet problem som kanske någon här skulle kunna hjälpa till med. =)

Däcken på hojjen e tokslut.
Och jag har två set nya däck liggande.
Har inte lust att betala hur mycket som helst för att få det påkrängt. Är det någon där ute som har egen liten hemmautrustning?

Krävs ju inte så mycket egentligen. Men jag har inte ens det lilla som krävs.

/Fredrik

Jag skulle bara vilja be alla som kommer till Bromma om en viktig sak:

Ta det lugnt och försiktigt när ni kör till och från Bromma!

Det vore ju för taskigt om det skulle komma en massa klagomål om buskörande i omgivningarna och att det sedan blir tvärstopp med alla liknande arrangemang.

Dessutom så får motståndarna till en motor- och övningsbana vatten på sin kvarn om att det bara kommer att busköras. Bjud dem inte på det...

I övrigt så laddar vi för Rock´n Roll... :yoparty

Jag är gärna kvällsvärd, om jag nu får det, är bara 17 år.

Finns det någon som har lust att köra mig dit och hem (nacka):4skrika , krashade nämligen min egen guttaperka idag :huvet

Om jag nu får vara värd, finns det tid för att filma?

mamba71 skrev:
2439319 hur många behövs?

Så många som vill hjälpa till :-)
Har runt 4-5 personer i dagsläget, men alltid fint med fler.

Cyren skrev:
2439187 Jag är gärna kvällsvärd, om jag nu får det, är bara 17 år.

Finns det någon som har lust att köra mig dit och hem (nacka):4skrika , krashade nämligen min egen guttaperka idag :huvet

Om jag nu får vara värd, finns det tid för att filma?

Självklart kan du vara det! Tror nog det finns tid över till att filma, absolut!
Detta är ju ett test, så exakt hur många värdar man behöver vara vet jag inte. Beror på antalet folk som kommer också. Ni ber väl om solsken hela dagen? :-)

Last edited:
Bikerbitch skrev:
2435749 Behöver fler frivilliga som kan vara kvällsvärdar denna kväll. Hör av er!

upprepar min tidigare obesvarade fråga, vad ingår i en funktionärs arbetsuppgifter? :va

mini-knutten skrev:
2439854 upprepar min tidigare obesvarade fråga, vad ingår i en funktionärs arbetsuppgifter? :va

Förlåt, den missade jag. Vi behöver folk som ser till säkerheten. Att folk inte springer ut i "banan". Ska försöka få till något rakt-fram-rejs och då behövs det folk som håller koll där också. Allmänt finns till hands helt enkelt :)

Bikerbitch skrev:
2439862 Förlåt, den missade jag. Vi behöver folk som ser till säkerheten. Att folk inte springer ut i "banan". Ska försöka få till något rakt-fram-rejs och då behövs det folk som håller koll där också. Allmänt finns till hands helt enkelt :)

så man får :smasha lite? :)

Men allvarligt, kan eventuellt ställa upp beroende på när vi väljer att fira en polares myndighetsförklaring :öl

ok!??

Och vart ligger Bromma flygraka? I närheten av Bromma flygplats eller?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT