!!!!!!!!!!!
Vill bara skriva av mig lite!!
Kvällen var väldigt trevlig så tack till alla inblandade.
Vill även också skriva att de yoshi skriver verkligen stämmer även om han inte är rätt person att säga det kanske för det blir lite dubbel moral men samma sak gäller egentligen mig jag busar också och det är långt ifrån stunt körning.
Så jag busar en hel del men det är inte stunt alls!!
Och bus kommer aldrig bli lagligt på något sett!!!!!
Själv känner jag även att buskörning inte är rolig längre när det försöks göras under ordnade former för då är det ju inte bus längre då är det ju bara POOOWAWHEELIE när man buskör behöver man den sista spänningen som inte går att få på inhängnat

.....
Så skilj gärna på bus och stunt, köp en stunthoj och börja stunta om ni vill göra det annars kör ni som ni gör nu

.
Var ut efter bromma och åkte bil med matti och han visa mig runt till skogs kyrkogården och tyresö sedan hamna vi på sveavägen och klämde lite käk riktigt trevlig kväll faktiskt.
Så summan av det hela våran sport kommer aldrig komma någonstans när den asossiceras med det vanlig "gatbuset" men vet själv att buset behövs för att klara av vardagen så kör hårt!!
Tror ni bara behöver ge korvgubbarna ny adress typ Tyresö

.
T.S.S
Robin
Västeråsare som var vilse i huvudstaden
Och jag skulle behöva ha massa punkter och skit överallt som vanligt så här har ni några.......... ta ett par komman med vett ja ,,,,,,,,,,och felstavnig lär det me vara