Inbjudan till prisutdelningsfest i Karlskoga

Och Mr Highsider var inte på festen, vad kunde vara viktigare :va

Det är bättre med fyra bra race än 8 dåliga....då menar jag antal deltagare.
Det var många som inte var där....vi kommer å ska ta pengarna....Dream team BC å Cashback

Jo,men enligt vad vi hörde på mötet så har dom inte kommit överrens ännu,vad dom inte kommer överrens om vet jag inte.Det hade varit kul om vi fick se dom i våran depå lite mer:tummenupp

Jaaaaaa in med dom bara:) inget att tveka på.
Tänk så mycket positivt det skulle bli.

1. Alla måste höja nivån på ordningen i depån.

2. Större startfält (bättre total ekonomi för arrangörerna)

3. Förhoppningsvis gynnas vi förare av bättre arrangemang eftersom arrangörerna får bättre ekonomi.

4. Pro förarna i samarbete med 2st förare från varje SM klass hjälps åt på STCC helgerna på Mantorp till exempel för att få fram att det kommer bli en race helg till fast med bara motorcyklar till hösten. Förslagsvis en utställnings yta med 1-2 motorcyklar från dom andra klasserna som promotar SM racen som körs ihop med Pro förarna. Snacka om win win situation eftersom då kanske vi gemensamt kan få dit 50 åskådare mer än vanligt på dom andra racehelgerna. Alla hjälps åt för att börja öppna dörren för att vi ska se utanför våran egna lilla "roadracing" värld samt att vi faktiskt BORDE vilja göra något för att andra människor ska titta in i våran värld.

Jag kan gladeligen ställa min hoj där med lite sponsormodeller som delar ut flyers om SM serien som körs ihop med PRO superbike.

Bara lite tyckande och tänkande.

Shrimpy # 26

www.shrimpy-racing.com

Jovisst, men mer ingående info, tack!

Läs under pro superbike 2012 där står lite mer,men det är fortfarande en del som inte är bestämt för dom olika parterna inte kommer överrens!
So kommer inte att köra några pro race vad jag hörde i allafall men om det blir under en sm helg vet jag inte det lät som dom inte var intresserade.Men jag kan ha fel så titta istället på svemos hemsida och scandinavian opens sida dom spikar serien runt den 15 nästa månad:)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT