Inbjudan till Friends & Family Netonnet

En arbetskamrat var ute igår natt och jagade paket , tror hon hittade 6 st paket :tungan

VAD:confused: vilken tid då??? är ledig imon så kanske ska dra ut o leta inatt då :tungan

Vaddå leta lådor?

http://www.netonnet.se/Content/marketing/den_stora_ladjakten

så ut o leta nu.. du kan juh köra hoj samtidigt:)

En arbetskamrat var ute igår natt och jagade paket , tror hon hittade 6 st paket :tungan

Lite synd att man bara får ta ut en vinst då bara

Regler
Lådjakten: 100 blå lådor finns gömda runt om i Helsingborg den 18-22 oktober. Om du hittar en låda får du innehållet. För att lösa in vinsten måste du ta med hela lådan och lappen inuti till NetOnNet Lagershop på Väla Södra under ordinarie öppettider 21-24 oktober. Endast en låda per person, medtag legitimation. Lådor som inte har lösts in den 24 oktober annulleras.

Last edited:
VAD:confused: vilken tid då??? är ledig imon så kanske ska dra ut o leta inatt då :tungan

http://www.netonnet.se/Content/marketing/den_stora_ladjakten

så ut o leta nu.. du kan juh köra hoj samtidigt:)

Lite synd att man bara får ta ut en vinst då bara

Regler
Lådjakten: 100 blå lådor finns gömda runt om i Helsingborg den 18-22 oktober. Om du hittar en låda får du innehållet. För att lösa in vinsten måste du ta med hela lådan och lappen inuti till NetOnNet Lagershop på Väla Södra under ordinarie öppettider 21-24 oktober. Endast en låda per person, medtag legitimation. Lådor som inte har lösts in den 24 oktober annulleras.

Det var hon + 6-7 av hennes vänner som också var med , så de delade på det som de hittade.
Vet att hon fick en Lcd tv av något slag :)

kanske bege sig ut inatt då..jag e lätt sugen på att hitta en låda..eller efter vipkvällen kan man ge sig ut..frågan e om dom då lägger ut på kvällarna eller tidigt på morrnarna..

Är det bara i HBG city eller? Alltså mitt i stan, typ city, tågaborg, stattena, husensjö osv...? Eller kan de lägga i tex Ödåkra också? :va

simon!
var hittade din vän lådorna, på en höft? Bara så man inte står o gräver på helt jävla fel sida av stan... :näsblod

Dem läggs ut under nätterna och tidig morgon.

Edit: Dem läggs inte på samma platser utan på nya hela tiden, ska ju inte vara för lätt :tuttar

Edit II: Emma dyker upp på shell och samåker med er :tummenupp

Last edited:
simon!
var hittade din vän lådorna, på en höft? Bara så man inte står o gräver på helt jävla fel sida av stan... :näsblod

Jag vet inte exakt vart dem hittade lådorna.
Hon berättade för mig nu i måndags när vi hade Hlr kurs att hon var skit trött för hon hade varit ute hela natten och letat blå lådor ;P

har fan gått igenom hela jävla hbg nu bådde på morronen kl 6,30 och på eftermiddagarna hittar fan inga :( bara massa konstiga blickar när man letar kl 6,30 snart plockar väll snuten upp en :(
hur stora/små e dom???

har fan gått igenom hela jävla hbg nu bådde på morronen kl 6,30 och på eftermiddagarna hittar fan inga :( bara massa konstiga blickar när man letar kl 6,30 snart plockar väll snuten upp en :(
hur stora/små e dom???

5kubikcm. Ligger ett sorts kort i med sträckkod, de trycker ju inte ner en tv och slänger ut den när det är så är fuktigt:D sen får du hämta ut din vinst efter de scannat sträckoden

5kubikcm. Ligger ett sorts kort i med sträckkod, de trycker ju inte ner en tv och slänger ut den när det är så är fuktigt:D sen får du hämta ut din vinst efter de scannat sträckoden

det vet jag med att där ligger kort i....
men dom e större än 5 kubikcm har jag fått reda på....har oxå läst reglerna :)

hur stora/små e dom???

Lådorna är cirka 1 kubikmeter i storlek, alltså ganska stora. Inuti ligger ett ark där det står vad du vunnit för ngt.

Iom att det verkar som om folk är ute hela nätter och letar finns nog risken att lådorna redan är hittade vid halv sju på morgonen då dem läggs ut oftast under natten.

Folk runt om i stan är tydligen väldigt engagerade i detta.

Back