Inbjudan till Friends & Family Netonnet

Onedreamer

Dream on....
Gick med
29 Jan 2008
Hoj
Honda VTR1000F -98
ALLA PLATSER TAGNA!
OBSERVERA ATT ENDAST BJUDNA SOM STÅR PÅ VÅR GÄSTLISTA KOMMER IN!

Dag: Tisdag 19/10-10

Tid: 18:30

Det blir lite buffémat och ni får köpa 3 produkter till 10% rabatt.

För vägbeskrivning se bifogad karta, adressen är andesitgatan 16.

View attachment 320810

//Christofer

Last edited:
Carolines & Bjurling vill komma om vi e ledig

vi va först så vi är nummer 1 o 2:tungan:D

då blev de bara jag tyvärr då christoffer jobbar:mad:

Last edited:
ni som ska komma, skriv inte bara det här utan skicka mig även ett pm med för och efternamn. Måste ha detta för att kunna skriva upp er på listan på jobb annars kommer ni inte in.

Tack

//Christofer

Listan:
1. Carolines
2. Damma
3. Daspb
4. Sofi
5. Ww
6. Vbk- Behöver ditt efternamn!
7. Doozer
8. Bebe
9. ripster
10.harmon rabb

Nu är listan egentligen full men kan nog klämma in någon till, men då måste ni ha skickat mig pm med ert för och efternamn innan klockan 22 idag. Kan inte kolla sh på jobb nämligen och listan ska lämnas in imorgon!

Edit: Listan nu komplett och inga fler anmälningar tas emot.

//Christofer

Last edited:
Listan:
1. Carolines
2. Damma
3. Daspb
4. Sofi
5. Ww
6. Vbk- Behöver ditt efternamn!
7. Doozer
8. Bebe
9. ripster
10.harmon rabb

Nu är listan egentligen full men kan nog klämma in någon till, men då måste ni ha skickat mig pm med ert för och efternamn innan klockan 22 idag. Kan inte kolla sh på jobb nämligen och listan ska lämnas in imorgon!

Edit: Listan nu komplett och inga fler anmälningar tas emot.

//Christofer

Sätter upp mig på återbuds listan då , satan att man inte såg detta i tid. :gnissla

För er som ska till netonnet imon så e de nog bäst att samåka ditt då ja hört att de va rätt så många som skulle ditt o de kunde bli trångt me parkeringsplatser... samåkning från Shell vid maxi klockan:17,40-18,00. ses där

Carolines

jepp vi kommer till shell så ser vi hur många vi blir om det räcker med en bil!!! Ska bli skoj..har dock inte hunnit ut på stan idag för att leta efter lådor :tungan

jepp vi kommer till shell så ser vi hur många vi blir om det räcker med en bil!!! Ska bli skoj..har dock inte hunnit ut på stan idag för att leta efter lådor :tungan

Ni kan leta imorgon med. Fick reda på att det läggs ut 20 paket per dag runt om i stan från idag tom fredag.

Så nu är det bara ut och jaga :tuttar

EDIT: NI SOM ÄR PÅ LISTAN, NÄR NI KOMMER TILL ENTRÉN SÄGER NI TILL DÖRRVAKTEN ATT NI ÄR BJUDNA AV CHRISTOFER OCH ERT NAMN SÅ BOCKAS NI AV PÅ LISTAN OCH KAN STIGA IN. :tummenupp

Last edited:
Back