Inbjudan och TL för Östersund.....

Hörde rykten nu i Lunda om att det kanske inte blir Östersund... Ligger det nått bakom det eller är det bara rykten???

Är det någon som åker från västkusten upp till östersund på torsdag och har en plats i bilen? (så ni är uppe till kl 17 när träningen börjar)
Nicke är i strömstad och behöver skjuts..
Han kan hoppa på var som helst på västkusten och vi betalar gärna soppapengar..

Tommy

Är det någon som åker från västkusten upp till östersund på torsdag och har en plats i bilen? (så ni är uppe till kl 17 när träningen börjar)
Nicke är i strömstad och behöver skjuts..
Han kan hoppa på var som helst på västkusten och vi betalar gärna soppapengar..

Tommy

Tyvärr sitter vi redan 3 i min buss, annars hade det inte vart några problem.

Nån Örebroare som har plats för mig och min ryggsäck på väg hem från östersund? Kerttu som ja åker mä upp stannar kvar i östersund o jag ska hem till föräldrarna i örebro. Hojen o allt bös blir kvar med kerttu, så det är bara jag och en ryggsäck.

Nån Örebroare som har plats för mig och min ryggsäck på väg hem från östersund? Kerttu som ja åker mä upp stannar kvar i östersund o jag ska hem till föräldrarna i örebro. Hojen o allt bös blir kvar med kerttu, så det är bara jag och en ryggsäck.

Det löser sig , kan inte tänka mig annat.

Jagvar en av dom som stod där på söndagen, dock hade jag inte lika fin utrustning o förmodligen inte samma erfarenhet som dom andra. Men mina bilder håller på o tankas nu, 250 tror jag det blev eller så....

Länk kommer.

Edit:

Henn en.

Last edited:
Jagvar en av dom som stod där på söndagen, dock hade jag inte lika fin utrustning o förmodligen inte samma erfarenhet som dom andra. Men mina bilder håller på o tankas nu, 250 tror jag det blev eller så....

Länk kommer.

Edit:

Henn en.

Länken funkar inte, eller leder iaf inte till några bilder :va

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti