Inbjudan A-torp???

Packalén skrev:
Någon som har sett en inbjudan till RR SM på A-torp än?? Jag har för mig att man skall ha betalt 30dagar innan. Men det blir ju lite svårt när inbjudan inte är ute än.. Eller har jag fel??

Tror det e en bra ide att betala på en gång. De ville tydligen ha en påskriven anmälan också skickad via post. PG nummer finns i den gamla tråden.

/E
 
Pålle skrev:
Hittar inget PG??


Riktigt dålig info på Anderstorp´s hemsida. Inga priser eller info över huvudtaget :va

Här kommer iallafall lite info:

Skicka in blanketten: Nationell anmälan till Anderstorp (finns på denna länk:
http://www.svemo.se/sektion/roadracing/rrblanketter.asp )

Faxnr: 0371-16177

Betala in 1500:- för träningslägret och 1800:-(Rookie) för tävlingen.

PG: 9209342-6 (ange klass och startnr på avi´n)



Antar att det är lika bra att betala nu så att man vet att man kommer med. (sista anmälningsdag tror jag var 7:e april)

Man får ingen bekräftelse på anmälan förrän efter 7:e april fick jag som svar när jag ringde.

Vi ses på banan :tummenupp
 
jorpes skrev:
Tror det e en bra ide att betala på en gång. De ville tydligen ha en påskriven anmälan också skickad via post. PG nummer finns i den gamla tråden.

/E
Dom kan dra åt @#$%&?!! Kan de inte göra officiell inbjudan så får de ingen anmälan av mig iallafall. J**LA :tomten
Alla arr får skärpa till sig lite o komma in i matchen :gnissla
 
JRL skrev:
Dom kan dra åt @#$%&?!! Kan de inte göra officiell inbjudan så får de ingen anmälan av mig iallafall. J**LA :tomten
Alla arr får skärpa till sig lite o komma in i matchen :gnissla

Ähhh vi vet inte hur det är, vi är bara förare, det är såååååå jobbigt och sååååå svårt att arrangera tävlingar och skicka ut inbjudan när man har ett år på sig mellan tävlingarna......
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top