Inavelsturken

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Muhahahahaha. Är själv från mellanöstern, men ibland undrar jag hur dessa svennebannaner orkar. Men sjukt roligt är det.

[YOUTUBE-ID]vv8Ex-FNWBA[/YOUTUBE-ID]

finns många delar på youtube

Last edited:
Jag kollade igenom klippen i serien, och jag betvivlar inte för en stund att killen bakom är välklädd och välfriserad, brun skjorta och sned lugg kanske?

Men likväl förde han fram några problem och hade några poänger.

Jag håller även med någon av kommentarerna "Blatte is a state of mind"
Jag känner många som inte använder ord som "abo" "cutta" "knulla" och "din mamma" i varje mening dom använder och som inte hänger i gäng utan sköter sina jobb som dom ofta har skapat sig själva.

Men jag känner också igen typerna och betendena från filmen.

Jag kollade igenom klippen i serien, och jag betvivlar inte för en stund att killen bakom är välklädd och välfriserad, brun skjorta och sned lugg kanske?

Men likväl förde han fram några problem och hade några poänger.

Jag håller även med någon av kommentarerna "Blatte is a state of mind"
Jag känner många som inte använder ord som "abo" "cutta" "knulla" och "din mamma" i varje mening dom använder och som inte hänger i gäng utan sköter sina jobb som dom ofta har skapat sig själva.

Men jag känner också igen typerna och betendena från filmen.

Skulle man inte kunna skapa ett nytt ord för alla dessa idioter som man kan begagna friskt och där de vettiga människorna inte behöver känna sig träffade?
En av mina absolut bästa polare är från Libanon, kallas kort och gott för Araben. Han brukar sköta snacket när man hamnar i en prekär situation och han är med. Fantastiskt kul. Senast var de sista fraserna från honom "Taliban gå hem"

Last edited:
Skulle man inte kunna skapa ett nytt ord för alla dessa idioter som man kan begagna friskt och där de vettiga människorna inte behöver känna sig träffade?

Skogsturk?

Det kan användas på alla nationaliteter som beter sig som idioter!

Skulle man inte kunna skapa ett nytt ord för alla dessa idioter

Vad är det för fel med just "idiot" som har den förnämliga egenskapen att bara berörda behöver känna sig utpekade och ingen annan behöver ta åt sig?!

Välkänt, väl beprövat och risken för missförstånd är minimal. :D

En av mina absolut bästa polare är från Libanon, kallas kort och gott för Araben. Han brukar sköta snacket när man hamnar i en prekär situation och han är med. Fantastiskt kul. Senast var de sista fraserna från honom "Taliban gå hem"

Brim Brim?

Ett annat bra namn är "TJ".

Grejen med den benämningen är att det får inte ""komma ut"" vad det står för, då är hela idén förstörd. Man kan alltså kalla dom för TJ face to face, dom tar det som en komplimang om man säger det med lite brytning.

Men det är ju ingen komplimang direkt.... :D

Vad är det för fel med just "idiot" som har den förnämliga egenskapen att bara berörda behöver känna sig utpekade och ingen annan behöver ta åt sig?!

Men det är ju så här: En dåre är en människa som har en mental diagnos. En fåne helt enkelt. En idiot är en fullt normal människa (kliniskt sett) som gör något korkat. Sen har vi ju alla friskförklarade vars hela uppenbarelse är totalt motbjudande. Dessa behöver ett eget ord.

Brim Brim?

Ett annat bra namn är "TJ".

Grejen med den benämningen är att det får inte ""komma ut"" vad det står för, då är hela idén förstörd. Man kan alltså kalla dom för TJ face to face, dom tar det som en komplimang om man säger det med lite brytning.

Eller så säger kallar man dem typ rorövovhohatottot rätt i nyllet så fattar de ingenting och tror att man pratar om rovor och rotmos och så blir de förvirrade och går hem.

Visst, det är ett välkänt begrepp, men det särskiljer ju inte "kaxapåstanigruppidioter" från "rattfylleidioter"

Men då utpekar man ju inte (felaktigt i skogsturkens fall tror jag) någon speciell nationalitet.

Klappträ är ganska poppis här. Förvisso är klappträ att likställa med idiot. Har ingen aning om vad det kommer sig av med tanke på vad ett klappträ är egentligen.

Det finns en sort som jag brukar kalla "skurt" och det är dom med dessa raka kepsar som sitter på sniskan på skallen. Han var ju fan banbrytande med den trenden långt innan 50 cent och gänget ställde kepsen på tvären.
Skurt är ett state of mind precis som fjortis, vare sig du är brun eller wiggah.

Bifogat

• skurt_frilagd.gif
    skurt_frilagd.gif
    16.8 KB · Visningar: 218
  • skurts.jpg
    skurts.jpg
    59.8 KB · Visningar: 36
  • danny%20gangstaLOL_jpeg.jpg
    danny%20gangstaLOL_jpeg.jpg
    19.7 KB · Visningar: 36
Själv tror jag mannen bakom klippen är 13 år och kan se fram emot en framtid på samhall.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT