Inavel i Gällivare..

Tror att problemet är mycket större på alla öar runt om i Sverige, tex Orust och Tjörn...

spectre skrev:
2102032 Jag är helt seriös. Dom flesta i Eskilstuna vet vem det är. Jag hade kunnat skriva vad han heter men det är nog synd om pojken ändå.

Inga skador på killen ifråga? Inavel brukar ju kunna ge både det ena och det andra..

(vissa blir grymma på spela banjo...)

Läste en bok för ett tag sen om en pappa som våldtog sin dotter under många år där hon bla fick två barn som inte riktigt va som de skulle. Kommer bara inte ihåg vad det hette. Dottern som skrivit den. Bra och ruskigt läskig!

spectre skrev:
2102032 Jag är helt seriös. Dom flesta i Eskilstuna vet vem det är. Jag hade kunnat skriva vad han heter men det är nog synd om pojken ändå.

Känner faktiskt till ett fall där det påstås att föräldrarna är syskon (i E-a). Har dock inget belägg för det, undrar om det är samma lirare du menar? :va

Nu gäller det ju att skilja på incest och inavel...

Inavel kan det bli helt utan incestiusösa förhållanden, det är faktiskt fullt lagligt och icke förty ovanligt att kusiner gifter sig med varandra.
Man behöver inte ens vara så nära släkt för att inavel ska uppstå, det räcker med att samma blodslinjer finns i släkten, en sån här defekt kan mycket väl vara en dominant gen, och således vara lätt att avla in men nästan omöjlig att avla bort ur ett släkte.

spectre skrev:

Är han kort och går på Rinman?

FreddaAbborre skrev:
2102165
Läste en bok för ett tag sen om en pappa som våldtog sin dotter under många år där hon bla fick två barn som inte riktigt va som de skulle. Kommer bara inte ihåg vad det hette. Dottern som skrivit den. Bra och ruskigt läskig!

Bakom stängda dörrar heter boken. Och det är en Barbie på framsidan.
Otroligt bra och gripande bok.

janeinar skrev:
2103805 Lösningen finns, gott folk.
flytta upp ett gäng arbetslösa invandrare dit för att "berika" eller vad det nu kallas.
Här vill dom inte arbeta, där finns inga arbeten så det är en win - win situation! :tummenupp
HAHAHAHA... :tummenupp :rofl :rofl :rofl

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...