Inatt jag drömde

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Vad drömde ni inatt? Förövrigt finns det någon sån här tråd redan?

Själv så drömde jag att det blev sommar, riktigt sådär härligt jobbigt varm sommar redan nu i januari. Det var sådär varmt så att man måste ta tag i sig själv och göra nånting, ta hojen och känna blåsten på väg till stranden och ligga där och glassa. Däremot var det endast och enbart i älvsbyns kommun. Jag minns att jag såg på tv där det var snöstorm lite här och var och så skrattade jag och tänkte: vilka suckers

honkiie skrev:
Vad drömde ni inatt? Förövrigt finns det någon sån här tråd redan?

Själv så drömde jag att det blev sommar, riktigt sådär härligt jobbigt varm sommar redan nu i januari. Det var sådär varmt så att man måste ta tag i sig själv och göra nånting, ta hojen och känna blåsten på väg till stranden och ligga där och glassa. Däremot var det endast och enbart i älvsbyns kommun. Jag minns att jag såg på tv där det var snöstorm lite här och var och så skrattade jag och tänkte: vilka suckers
Den känslan har vi andra större delen av året, på riktigt.

Jag körde också motorcykel inatt. Men det var fortfarande snö ute så jag vågade inte använda frambromsen, men i en backe så lyckades jag dra ikull den ändå, men väldigt mjukt så det blev inga repor på den. Men folk skrattade åt mig sedan när jag kom fram, tydligen så hade dom sett eller hört att jag gick omkull.
Men sedan sade dom att det inte gjorde någonting, för det var ju faktiskt väldigt halt ute nu....

Bikerbitch skrev:
Jag drömde bara sorgliga saker :(

Jag med, jag drömde att grannen jagade mig med en galen grävmaskin... vaknade just när jag blev klämd mellan skopan och en buss... :brinnerup :3freak :död

Spinky Spendrup skrev:
Drömde att jag pratade med någon=massa dräggel på kudden. :drool

Jag och min sambo brukade kunna ha ganska långa och skumma konversationer förut, men jag tror vi har slutat med det... Har då inte vaknat något mer av att jag ligger och berättar något helt osammanhängande... Kanske jag som sover bättre nu eller något sådant.
Prata i sömnen är ju annars ganska kul... Var i stockholm en helg med familjen, jag, min sambo, brorsan och hans tjej delade rum. Mitt i natten så sätter sig brorsans tjej upp i sängen och ropar rätt ut: Jag vill inte ha någon pyjamas!!!
Snacka om att man blev rädd :rolleyes:

Bakgrundsinfo: Jag har en DVD/VHS som skall in på garanti eftersom VHS-delen inte matar ut kassetterna längre. Efter en vecka av att bara se Goldeneye blir man less. Jag hade mäcklat med den där i timmar men fast satt kassetten.

Jag drömde på natten att man bara skulle trycka på kassetten som satt fast på ett speciellt sätt. Två dagar senare sitter jag framför apparateländet och kommer att tänka på drömmen. Trycker på precis det sättet... och på första försöket kommer kassetten ut.

Nästan ruskigt.

Jag drömde att jag var en riddare med full utrustning, svärd, sköld och hjälm, hela kittet. Sen fajtades jag mot andra riddare (och vann hela tiden). Misstänker kopplingar till Ivanhoe som sågs på bakfyllan.

Halogen skrev:
Jag drömde att jag var en riddare med full utrustning, svärd, sköld och hjälm, hela kittet. Sen fajtades jag mot andra riddare (och vann hela tiden). Misstänker kopplingar till Ivanhoe som sågs på bakfyllan.

hade feberdröm förra veckan.. vart jagad i jungeln å gooks kastade handgranater på mig

Jag drömde att jag lämnat in (!) hojen för någon sorts behandling på någon skum firma. När jag fick tillbaka den hade de "förbehandlat" tanken och all plast så att det var stora hål överallt. (blästrat?) Sedan hade de grundlackat över för att dölja det.
Men det värsta av allt är att det som skulle vara en streetfighter nu hade aphängarstyre och ryggstöd! Dessutom ett limp dickbaklyse.
Dock hade de satt på isdäck åt mig.
Däck där halva radien var vanlig endurodubb och spikdubb på andra.

Fan vad skönt det kan vara att vakna ibland.

drömmer om motardkörning varje natt nästan o jag blir lika besviken varje gång jag vaknar o kommer på att jag inte e lika haj på motard i verkligheten som i drömmen :(

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg