Ina fick pris.

• Thread starter Thread starter JoS
  • Start date Start date

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
I går valdes Kortstubina till "Årets SMC'are" vid SMC's riksårsmöte i Ronneby. :tummenupp

Anledningen till detta var bland annat för att hon lägger ner en väldigt stor del av sin tid för SMC's-medlemmar, speciellt så är hon engagerad inom SMC-Uppsala län som "kioskis" på Rörken och som sekreterare i länets styrelse.

Bered er på en fin bild på henne i det kommande nummret av MC-Folket...

JoS, Affe_R1 och den galne komponerade detta. Vi är stolta o fulla. :D

Härligt, hon är värd alla pris då hon är bäst i alla kategorier,

Last edited:
ReDan skrev:
2429564 Härligt, hon är värld alla pris då hon är bäst i alla kategorier,

:rofl

Kan du skriva!!?? Som knappt kan stå på benen.......

Skare va en tequila kanske?........:tummenupp

Grattis Ina.....:)

Grattis Ina!
Det är du verkligen värd!

Detta var absolut inget jag hade räknat med...

TACK! -talet blev aldrig av...läs nedan så förstår ni.

Jag måste be många fler ta åt sig av detta.
Utan er hojåkare som är medlemar i SMC hade det ju inte funnits något att jobba för eller hur?

Utan de som sliter på Rörken, avrostningar , bankörningar och i styrelsen här i länet (och inte att förglömma alla län) för att vi ska få göra det vi tycker bäst om i på så säkert sätt som möjligt.
Där alla är lika utan att det spelar någon roll om du är rik/ fattig, kille /tjej, custom /sporthoj/motard åkare (säkert missat någon)

Det hela började med att man sitter i godan ro och funderar på vem av alla som kämpar för hojåkarna det skulle komma bli.
Förstog inget på de ledtrådar herr ordförande lämnade. :va
sedan nämdes det att hon ställt upp bla på ordis konferansen i våras....
då började tanken gro...är det mig de menar. :confused:

kände att någon kickade mig på vaden å Garfield satt närmast misstänker att det var han…sökte de andra ifrån länet för att få det bekräftat…
champange korken exploderade å tårarna kom.
Sedan är allt lite diffust. Kunde inte prata för att tårarna rann, så inget tacktal blev det från min sida....
Sedan fotades jag med Generalsekreteraren å gick på skakande ben tillbaka till de övriga Affe, Garfield, JoS och Lucky Luke.

(Ni som inte är medlemar i SMC (Sveriges Motorcyklister) det DET ÄR DAX NU! vi kämpar för er livstil också)

Om de var berusade....ja isåfall var det inta av min parfym:D det kan jag intyga men av diverse starka drycker

Last edited:
Jag måste säga att det var jätteskoj att Ina fick utmärkelsen! Faktum är att jag började nästan fälla tårar jag med... :) Blev så otroligt rörd! Go Ina, go Ina, go Ina!!!!

Det är bara att instämma i kören : GRATTIS

(det var jag som kickade dig på vaden)

/Garfield

Grattis Ina...

...eldsjälar som du är et tmåste för att det ska fungera. :pannkyss

Grattis

Grattis till goa Ina för att du fick utmärkelsen!:bow

...och grattis till alla oss som har tillgång till en sån fantastisk och tålmodig kioskis och fixare som Ina:2cool !!

*/ ?>
Back