In Flames - klubbturné i mars

• Thread starter Thread starter Zandrah
  • Start date Start date

Zandrah

Guest
Jaa, som rubriken lyder.. I mars drar In Flames ut på en "mindre klubbturné" och jag har precis bokat biljetter till deras spelning i Linköping den 23/3.

Saxat från deras hemsida, www.inflames.com:
THE LATEST NEWS

2007-02-01 - Don´t come to us we´ll come to you!

Förra året var vi tyvärr tvungna att ställa in 3 spelningar som ni alla minns.
Vi ville att ni skulle komma till oss på tre magiska kvällar,
men pga oförutsedda händelser var vi tvungna att ställa in dom.
Vi sa att vi skulle gottgöra er och nu är det dags.
Kom inte till oss, vi kommer till er.
Nedan är datumen för vår första Sverige/Norge turne någonsin.
För att allt skall bli extra speciellt har vi valt att göra det till en klubbturne.
Vi har försökt boka så många gig som möjligt så det kan eventuellt tillkomma några datum.

Några fler härifrån som ska iväg och se dem? För mig blir det premiär.. :yoparty

Jag vill ner till Gävle och kolla, men känner ingen att att gå med... Här gillar alla träskovals och Hambo. Yuck.

Jaa, som rubriken lyder.. I mars drar In Flames ut på en "mindre klubbturné" och jag har precis bokat biljetter till deras spelning i Linköping den 23/3.

Saxat från deras hemsida, www.inflames.com:
THE LATEST NEWS

2007-02-01 - Don´t come to us we´ll come to you!

Förra året var vi tyvärr tvungna att ställa in 3 spelningar som ni alla minns.
Vi ville att ni skulle komma till oss på tre magiska kvällar,
men pga oförutsedda händelser var vi tvungna att ställa in dom.
Vi sa att vi skulle gottgöra er och nu är det dags.
Kom inte till oss, vi kommer till er.
Nedan är datumen för vår första Sverige/Norge turne någonsin.
För att allt skall bli extra speciellt har vi valt att göra det till en klubbturne.
Vi har försökt boka så många gig som möjligt så det kan eventuellt tillkomma några datum.

Några fler härifrån som ska iväg och se dem? För mig blir det premiär.. :yoparty

Var är konserten nån stans? Hittar inte någon stans vart det är? I Linköping alltså!

Var är konserten nån stans? Hittar inte någon stans vart det är? I Linköping alltså!

Det blir en "folkparksturné" verkar det som, så i Linköping skulle dom lira på/i Cupolen. Mer än så vet jag inte (om Cupolen alltså), då jag inte kommer från Linköping..

:yoparty /ZaN

Det blir en "folkparksturné" verkar det som, så i Linköping skulle dom lira på/i Cupolen. Mer än så vet jag inte (om Cupolen alltså), då jag inte kommer från Linköping..

:yoparty /ZaN

Kollade Cupolens hemsida. Det står Lördag den 23:e mars? Det går ju inte? Är det 23:e eller lördag som gäller? Säg att det är lördag snälla! :gnissla

Last edited:
Jag ska på spelningen i Gävle:yoparty
Bokade min biljett igår, bara att jag fattar inte en sak. Jag bokade så att jag kan hämta ut den hos ett atg ombud, och för att kunna hämta ut den så lär jag ha min bokningskod och en pin-kod. Och den där pin-koden ska man hitta under 'mina sidor' på ticnet. Men jag har varit inne där å letat men jag kan inte hitta nån kod:mad:

Kollade Cupolens hemsida. Det står Lördag den 23:e mars? Det går ju inte? Är det 23:e eller lördag som gäller? Säg att det är lördag snälla! :gnissla

Ser ju på Cupolens hemsida att det är fler datum i mars som är kajko..
Jag skulle tro att det är den 23:e, dvs fredagen som gäller! På lördagen (den 24:e) lirar dom nämligen i Mariestad..
Så jag tror nog mer på In Flames hemsida och Ticnet, att det är fredagen den 23:e mars som gäller för :rock

Jag ska på spelningen i Gävle:yoparty
Bokade min biljett igår, bara att jag fattar inte en sak. Jag bokade så att jag kan hämta ut den hos ett atg ombud, och för att kunna hämta ut den så lär jag ha min bokningskod och en pin-kod. Och den där pin-koden ska man hitta under 'mina sidor' på ticnet. Men jag har varit inne där å letat men jag kan inte hitta nån kod:mad:

Gör om - gör rätt :gnissla

Nej men allvarligt, ring ticnet's kundtjänst och fråga, eller släng iväg ett mail..

Last edited:
Sådär, nu har jag raggat ihop ett par stycken som ska med, så nu blire av måndag den 26 mars i Umeå:tuttar Har inte beställt biljetter än, men ska väl göra det så snart som möjligt, de har ju en tendens att ta slut:mad:

Gör om - gör rätt :gnissla

Nej men allvarligt, ring ticnet's kundtjänst och fråga, eller släng iväg ett mail..

Hehe nu har det löst sig :D
Jag som inte hade läst allt igår :P
Den stog ju där efter bokningsnummret:huvet
Jag var väll för ivrig igår när jag hade bokat så jag såg det inte:tungan

:yoparty

Jävla skitband, varför kunde de inte boka in en spelning i Örebro för! Satin är kanske aningen för litet...

2749810 Sådär, nu har jag raggat ihop ett par stycken som ska med, så nu blire av måndag den 26 mars i Umeå:tuttar Har inte beställt biljetter än, men ska väl göra det så snart som möjligt, de har ju en tendens att ta slut:mad:
Ge fan i de biljetterna, de ska jag och mina kompisar ha... :mad:

Jävla skitband, varför kunde de inte boka in en spelning i Örebro för! Satin är kanske aningen för litet...

Jag håller med helt och hållet, kanske inte att de är ett skitband. Men Örebro hade dom gott kunnat bokat en spelning till.
Satin kanske är lite litet, ja. Men Brunnsparken har väl nån inomhusscen? Blir ju folkparksspelningar i övriga landet, så varför inte ha gjort detsamma här i stan..
Jaja.. biljetter uthämtade till spelningen i Lnkpg nu iaf :tummenupp

De är ett skitband bara för att de inte bokade örebro menar jag :D
Annars får de väl bara bygga upp en scen i vilken jävla ishall som helst, Örebroare kan ändå inte spela hockey.

Biljetter bokade till spelningen i Gävle! :yoparty :yoparty Dom biljetterna är för övrigt slut nu så jag hoppas på "fullsatt" och shysst drag :tummenupp

Om nån ser en korthårig (:rolleyes:) 2m-jätte med en grön "In Flames - Probably the best band in the world"-tröja så kom fram och hälsa, det är med största sannorlikhet jag :tungan

Last edited:
De är ett skitband bara för att de inte bokade örebro menar jag :D
Annars får de väl bara bygga upp en scen i vilken jävla ishall som helst, Örebroare kan ändå inte spela hockey.

Hehe, jo jag förstod nästan att du menade så.. Jag menar, vad är det för fel på Öääeereeäbrooää?! :D
Tanken var väl att göra en lite "mindre" turné, mer klubbkänsla på det hela. Men jag håller med, nån lokal borde ha funnits här som borde ha funkat.

Club 700 hade ju funkat perfa. Eller Prisma. Synd bara att det var ett tag sedan de stängde igen :(
Nåja, man får väl vänta till det kommer lite annan bra musik, typ Danzig eller dylikt.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg