In Flames ikväll!

• Thread starter Thread starter IO
  • Start date Start date

IO

IBF, Ilari Bjuvander Foto - ilari.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Ducati 999 Race -05, WLC 1942, Yamaha XS-750 -77
Ikväll rockar det loss i Stockholm, vilka mer ska dit?

Finns det några bra ställen att ta en bärs på i Stockholm? Finns den där hårdrockspuben kvar på söder?

:yoparty

IO skrev:
Ikväll rockar det loss i Stockholm, vilka mer ska dit?

Finns det några bra ställen att ta en bärs på i Stockholm? Finns den där hårdrockspuben kvar på söder?

:yoparty
Kellys e alltid en hit annars medusa eller ancor (jag stavar som en kratta jag vet)

Ludde-man skrev:
Kellys e alltid en hit annars medusa eller ancor (jag stavar som en kratta jag vet)

AH Kellys var det, på Folkungagatan va? Var ligger de andra?

IO skrev:
AH Kellys var det, på Folkungagatan va? Var ligger de andra?
Jupp där ligger Kellys Medusa ligger i gamla stan ett riktigt soft ställe Ancor ligger på sveavägen

Jag ska självklart dit. När ni nu räknar upp hårdrocksställen på Söder får ni inte glömma Rocks på Mariatorget. Där blir det fet efterfest!

Jag är något sjukt uppskruvad för den här konserten. Har varit i veckor. Har inte lyssnat på annat än In Flames under de senaste tre veckorna, och jag har lyssnat i princip dygnet runt! Jag vill bara säga till Anders och grabbarna: Take this life! I'm right here. Stay a while and breathe me in...

Fast jag lär inte vara den som är mest entusiastisk. Jag är lärare på högstadiet och ett gäng av mina grabbar i nian ska med. De har ju tonårshormoner att skruva upp sig själva på också. Jag kan redan i förväg säga att de kommer att tycka att det är deras livs största upplevelse! :tummenupp

Last edited:
Aah, hade velat vara där!
Men men.. får nöja mig med att lyssna på skivorna :yoparty

Fyfan va jävla helvetes grymt det var!!

Bästa konserten hittils! så jävla nice det var.. :yoparty :yoparty
Fast förbanden kan ju ta sig nånstanns.

föressten, jag såg machowoman, är jag känd nu?

DJM skrev:
Fyfan va jävla helvetes grymt det var!!

Bästa konserten hittils! så jävla nice det var.. :yoparty :yoparty
Fast förbanden kan ju ta sig nånstanns.

föressten, jag såg machowoman, är jag känd nu?

Jag såg också machowoman... :tungan

"Fast förbanden kan ju ta sig nånstanns" Hoppas du inte räknar in Sepultura som förband. :7peta

Tycker konserten var riktigt bra, In Flames började bra - men som vanligt när de spelar så blev det mest från de senare albumen, lite trökigt. Sepultura! :yoparty

Solid: Crucified Barbara

hordac skrev:
Jag såg också machowoman... :tungan

Tycker konserten var riktigt bra, In Flames började bra - men som vanligt när de spelar så blev det mest från de senare albumen, lite trökigt.

Om ni nu såg mig, varför kom ni inte fram och hälsade? (Eller hälsade jag på dig? :va )

De spelade ju faktiskt Episode 666 och faktiskt inte så många från Soundtrack... och Come Clarity som jag trodde att de skulle göra. Mer från Clayman, Colony och Reroute...

Obs! Jag är något upprörd! Som att vi boråsare inte skulle skrika högt. Jag får skriva ett argt brev där jag förklarar att jag är mycket besviken över att han dissade boråspubliken... :gnissla

Och konserten var allt man någonsin kunde önska sig. Mellansnacket var grymt, lite bomber och grejer och en mosh pit startad av grabbarna i min nia. Jag är sjukt stolt över dem!

(Efterfesten blev på Rocks förstås, och det var också lika bra som vanligt fast lite bättre, dvs. helt fantastiskt!)

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti