importresa..

Dj_fluffy

Toppsi
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -98
Tjena alla bickers :cool:

ja läste för ett tag sedan om "någon" kille som hade en hemsida på nätet där det stod om en massa resor som han o hans kompisar gjordde till tyskland för o köpa hojar...söker nu efter denna site....

ja håller på o försöker övertala farsan om att han ska hänga ner o köpa en hoj han också, (samtidigt som ja då alltså)..nån som har någon egen erfarenhet av att lurat på sin farsa en hoj??

tackar för alla svar

(dock inte spamningarna som brukar komma efter en 5-7 riktiga inlägg :D :tummenupp

/adde
 

Bodoe

Motorhaverist? Javisst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Honda NSR 250 SP -90, Kawasaki KX 250 -91 (Elduro!), Kawasaki ZR750 Zephyr -97, KTM 450 SMR -04...
Nu när du fått ditt svar, kan vi börja spamma nu? :rolleyes:

Skoja bara. Jag håller själv på med att övertala farsan att köpa båge. Han fick ju sitt A-körkort gratis med bilkörkortet (dvs en trafikfara på MC) så då är det ju bara hoj och lite utrustning som krävs. Vad jag har lärt mig så tar denna process tid!

Man Måste först skapa ett intresse. När en hoj åker förbi säger man "Lät inte den hojen ganska bra? En sån där V-twin vettu, de låter så." Då blir han intresserad och tänker "Jaså, är det sån skillnad på motorer?". Sedan när nån gubbe åker förbi på en HD säger man "Det där ser ganska tråkigt ut va?" och då tänker han "Jag måste spara mer skägg..."

Hellre att han köper sig en glidare än ingen hoj alls.
 

Dj_fluffy

Toppsi
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -98
hehe

Bodoe skrev:


Hellre att han köper sig en glidare än ingen hoj alls.


hehe..mm d e sant...men han vill nog ha en hoj me lite klös i..han håller på o tar kortet nu så..(typ 40-års krisen =)..skriver teorin på ons..han e jäkligt sugen på en suzuki 1400 :D ...han brukar gå te den lokala mc-affären (mb-racing) o drägla på en sådan,men han tycker den e lite för dyr 98.000:-..så ja tänkte försöka lura på han en hornet lr liknande, (han gillar även dem)..

å nu har ja läst på sidan(ovanför)..och på bilprovningsskiten..men alltså..vad går hela paket på inskrivning o besikning o vägning ja.-.hela skiten alltså??
:confused:
 
Nyheter
ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

Top