Importera skadad hoj

• Thread starter Thread starter Smagatusk
  • Start date Start date

Smagatusk

Guest
Ja, jag vet att det finns en miljard trådar som behandlar ämnet import av hojar, men jag hittade ingen som passade mitt önskemål. Därför startas en ny i hopp om att få er hjälp.

Jag tänkte ta hem en lagd hoj, som inte är alltför skadad för att göra om till banhoj, dvs ingen registrering är nödvändig förutom kanske mc-id:et vid tävlingar (har förvisso dålig koll på vad det innebär, men skitsamma).

Var börjar jag leta? Har provat mobile.de men hittade inga lagda. Var hittar jag billiga kraschkåpor? Nå´t annat att tänka på?

Bockar och bugar ödmjukast för alla svar.:)

Hej
tog hem en och var det största misstag jag gjort :P har laggt ner ca 70 tusen på den och kan få en ny här hemma för ca samma pris! dom skickade nämnligen fel hoj som var totalt kvaddad idiot tyskar! så ett stort nej från mej :P haha neee men har man någon där man kan lita på som kan kolla på hojen samt att man kollar att den kommer på en lastbil hem så är det nog inga problem! eller att man själv gör det!
men beställ aldrig öven internet eller liknande för guds skull hahah
mvh lycka till

Billiga lagda hojar finner du på på www.ebay.de (tyskland) och www.ebay.co.uk (england, men krångligare att åka å hämta). Kåpor tar du nog biligast från sverige då frakten för ett kåpset är allt annat än billigt. Däremot finns det prisvärda ersättningskåpor (som original) på www.ebay.com (usa, men finns i typ Hong Kong). Har själv hämtat tre hojar från tyskland - mycket smidigt :tummenupp

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back