Importera mera..... men vars hittar jag dom...

PierreC

Ny medlem
Gick med
19 Jun 2003
Hoj
BMW R1100S -04
Börjar ju bli dags och drömma lite om något nytt roligt till våren.... Är lite inne på att importera ifrån tyskland....

Har dock inte så många bra adresser till tyska sajter typ i stil med blocket... någon som sitter på lite bra länkar??? :)

snor tråden lite.... finns det inga bra svenska importörer som man kan betala en peng och att dom fixar importen, regisstrering mm ?

Be skrev:
snor tråden lite.... finns det inga bra svenska importörer som man kan betala en peng och att dom fixar importen, regisstrering mm ?

vet bara inte vad skattmasen skulle säga om det..........men jag kan ju ge tips.

Vad söker du?

johanrehn80 skrev:
vet bara inte vad skattmasen skulle säga om det..........men jag kan ju ge tips.

Vad söker du?

Jag söker en Ducati Monster 900 mellan 95-02 till bra pris, men framför allt med "lite effekt på pappret"

skattmasen ? finns ju hur många firmor som helst i sverige som importerar och säljer bilar i alla fall !?

Be skrev:
Jag söker en Ducati Monster 900 mellan 95-02 till bra pris, men framför allt med "lite effekt på pappret"

skattmasen ? finns ju hur många firmor som helst i sverige som importerar och säljer bilar i alla fall !?

det med skattmasen var lite på skämt, jag har köpt några tyska hojar till mig själv med bra erfarenheter (och dåliga) så jag har lite koll.........

Be skrev:

Bryr sig försäkringsbolagen om vad som står på pappret?
Kollar dom inte sina register vad modellen har för effekt bara?

Kolla här;

http://www.jonsonsbikes.com/

Dom en Ducce 900 Monster hemma.

Jag vet eftersom jag extraknegar där lite.

Dom ska börja med nyimport åxå.

Be skrev:

kolla på SDK:s sida finns en kille där som kör imort från tyskland och italien har nåt med "surhink" i epostadressen har jag för mig!

Be skrev:

www.esmotor.nu
grymt trevlig, tar hem precis vad du vill från både usa eller tyskland, har till och med garanti på maskinerna.

Nån som använt sig av firma? vore ju väldans bra om man kunde hitta nån som åtog sig att hämta hem den hojen man vill ha,i mitt fall en krockad,alltså ingen inreggning bara transport.

Menade nån de tidigare nämda..

Last edited:
Be skrev:

Köp min Monster 900 -96, finns på blocket,(röd) så billig att du slipper importera, pmá, ring eller maila för pris.

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2